رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر:

مشکلات هنرمندان و اهالی فرهنگ دغدغه ماست

با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی بندر بوشهر انجام شد؛

تجلیل از حماسه سازان بی ادعا

حسین حیدری شهردار بندر بوشهر و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن با خانواده پنج جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند
کد خبر: ۱۳۷۶۹۷۶

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، در این ویژه برنامه با «فریدون غریبی »، «عبدالکریم جهان افروز »،«غلامرضا طاهریان پور » و خانواد های آزاده سرافراز و جانباز متوفی مرحوم رضا رجبی و مرحوم عبدالحسین زارع دیدار و از آنان تجلیل به عمل آمد.

شهردار بندر بوشهر در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ۲۶ مرداد به واسطه بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی روزی حماسی و فراموش نشدنی برای ایران اسلامی است.
وی عنوان کرد: در این بین باید صبر و بردباری خانواده‌های آزادگان سرافراز را ستود که سال‌های سال در بی خبری دیدار عزیزان خود را چشم انتظار نشسته بودند.
حیدری ادامه داد: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی در گرو از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است که دار و ندار خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بر دشمن تا دندان مسلح و حامیان آن پیروز شدند.
وی گفت: فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و خودگذشتگی در هشت سال دفاع مقدس از لازمه‌های مهم زندگی امروزی است که باید بخوبی به نسل جدید منتقل شود.

تجلیل از حماسه سازان بی ادعا

تجلیل از حماسه سازان بی ادعا

تجلیل از حماسه سازان بی ادعا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها