مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛

استان بوشهر از دیرباز دارای غنای قرآنی بوده است

در افتتاح کانون قرآن و عترت مطرح شد

برنامه های قرآنی شهرداری بوشهر

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ٬ شهردار بندر بوشهر و جمعی از مسئولین، کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۹۳

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،شهردار بندر بوشهر در مراسم افتتاح کانون قرآن و عترت با قدردانی از اقدام شایسته سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در اجرای برنامه های مذهبی و گسترش مفاهیم قرآنی گفت:بندر بوشهر در سال جاری به عنوان پایتخت قرآنی ایران معرفی شده است .در همین راستا مدیریت شهری ،برنامه های مختلف و متعددی برای توسعه فرهنگ قرآنی شهروندان در دستور کار قرار دارد .

حسین صالحیان افزود:راه اندازی کانون قرآن و عترت باعث ترویج و گسترش هر چه با شکوهتر مفاهیم قرآنی در بدنه شهرداری و جامعه می شود.

 سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر هم با اشاره به اهمیت بالای قرآن و لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: بوشهر در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان پایتخت قرآنی کشور انتخاب شده و امیدواریم افتتاح این کانون همراه با تدوین برنامه‌های منسجم، گام مهمی در راستای تبدیل این بندر به شهری مانوس با قرآن باشد.

مسعود غلامزاده‌فرد،با قدردانی از همراهی اعضای شورا و شهرداری بوشهر در افتتاح این کانون اضافه کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با افتتاح کانون قرآن و عترت (نورالمهدی)، اهدافی نظیر برنامه‌ریزی در جهت توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآن و عترت،حمایت، هدایت و نظارت بر امور و فعالیت‌های قرآن و عترت را دنبال خواهد کرد.

در این مراسم رئیس شورا، نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، شهردار بندر بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی سپاه، رئیس دفتر امام جمعه معظم  ، سرپرست، معاون و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها