رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت؛

هدف گذاری برای تبدیل بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران

با اعلام سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر؛

برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان، مجازی برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از برنامه‌های این سازمان برای ماه مبارک رمضان خبر داد...
کد خبر: ۱۳۱۰۴۹۱

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از برنامه‌های این سازمان برای ماه مبارک رمضان خبر داد.
مسعود غلامزاده‌فرد تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور تجمع نکردن شهروندان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر به‌صورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اعلام برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در ماه مبارک رمضان گفت: ساخت کلیپ رمضان به روایت تصویر، مسابقه المان‌های قرآنی، تئاتر خیابانی شبهای قدر به مدت سه شب، تبلیغات محیطی، پخش زنده مراسمات شب‌های قدر و عزاداری شهادت امیرالمومنین علی (ع)، مسابقه حفظ ده حدیث ویژه روز اولی‌ها، مسابقه سوالات روزانه از هر جزء از قرآن کریم، مسابقه عکاسی از سفره افطاری ساده، مسابقه نقاشی با موضوع قصه‌های قرآنی از جمله برنامه‌های این سازمان برای ماه مبارک رمضان است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در صورت امکان برگزار خواهند شد.

غلامزاده‌فرد با اشاره به اینکه این روزها وضعیت شیوع کرونا در بوشهر شدیدتر شده است، تصریح کرد: امیدواریم در آستانه ماه مبارک رمضان و به برکت این ماه عزیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیک چهارم کرونا را پشت سر بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها