به مناسبت 26مرداد انجام شد

تجلیل از آزادگان حوزه دریایی و بندری هرمزگان در بندر شهید رجایی

به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، هفت نفر از آزادگان شاغل در بندر شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، هفت نفر از آزادگان شاغل در بندر شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۳۷۶۶۸۶

هرمزگان-جام جم انلاین-به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، هفت نفر از آزادگان شاغل در بندر شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در هجدهمین روز از ماه محرم الحرام و در آستانه ۲۶ مردادماهسالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، هفت نفر از آزادگان حوزه دریایی و بندری این اداره کل مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این مراسم ،۲۶ مرداد رابه عنوان روز بزرگی و تاریخی برای کشور دانست و بیان کرد: در این روز باشکوه، مردم ایران شاهد بازگشت آزادگان سرافرازی بودند که پس از تحمل سال‌های سخت و مشقت‌بار دوران اسارت، سرانجام قدم به خاک پاک میهن خود گذاشتند.

 

"حسین عباس‌نژاد" افزود: آزادسازی خرمشهر و ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان از زندان‌های رژیم بعثی به کشور را دو روز ماندگار و خاطره‌انگیز برای ملت ایران بوده است که با شور و شوقی وصف نشدنی برای تشکر از درگاه خداوند سر بر سجده گذاشتند.

 

وی ۲۶ مرداد سال ۶۹ را فرصتی برای مرور از خود گذشتگی بزرگمردان و ایثارگری آزادگان باصلابت ایرانی دانست و ادامه داد: این دوران تاریخی و فراموش نشدنی تصویری جهان‌شمول از حقانیت اراده و استقامت ملت ایران و آزادگان سرافراز را فراروی جهانیان قرارداد‌.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه آزادگی اسرای ما فرهنگ و نماد استقامت و ایستادگی ملت است، خواستار ثبت خاطرات و تاریخ شفاهی آزادگان جامعه دریایی و بندری استان شد.  

 

شایان ذکر است؛ "محمود صابری" معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی نیز ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهارکرد: اسرای ایرانی در دوران اسارت خود جلوه‌های زیبایی از صبوری خود را به تصویر کشیدند و در زندان‌های بعثی استواری را شرمنده کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها