حیدری منش

بازگشایی مسیر انهار اصلی روستای مزداران طی دو روز آینده

فرماندار شهرستان فیروز کوه: مسیر انهار اصلی روستا تا دو روز آینده به طور کامل بازگشایی می شود
کد خبر: ۱۳۷۶۴۷۴

به گزارش جام جم آنلاین تهران،محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در حاشیه جلسه هماهنگی پاکسازی انهار کشاورزی که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه و نمایندگان شهرستان های حاضر در روستای مزداران گفت: بخشی از انهار در روستاهای دهگردان و گذر خانی بازگشایی شده و طی دو روز آینده مسیر نهرهای روستایی به طور کامل بازشده و مشکل گرفتگی انهار به طور کامل مرتفع می شود.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق لایروبی و پاکسازی منازل روستائیان ، توضیح داد: مجموعه هایی که در حال خدمات رسانی برای ساماندهی اوضاع پس از سیل در منطقه هستند، لایروبی منازل، کوچه ها و خیابان ها را به طور کامل انجام خواهند داد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه ضمن قدر دانی از خدمات رسانی گروههای جهادی بسیج، اظهار داشت: در حال حاضر با اداوات و تجهیزات موجود، لکه گیری پاکسازی مناطقی که هنوز پاکسازی نشدند توسط بسیجیان در دست اقدام و اجرا است تا تمام مناطق روستا از گل و لای پاکسازی بشود.

حیدری منش ادامه داد: در روز های پیش روشستشوی معابر ، خیابانها و منازل نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های خدماتی در روستا فراهم شده است، توضیح داد: آب و برق در مناطق قابل خدمات رسانی متصل شده است و در برخی از نقاط روستا که هنوز برق متصل نشده، ساکنان قطعی برق را به اداره برق اطلاع بدهند تا در اسرع وقت نسبت به اتصال برق و خدمات رسانی به ساکنان اقدام شود و همچنین گازرسانی نیز در مناطق باقی مانده در اسرع وقت انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه با بیان اینکه تمرکز ما خدمت رسانی مناسب به مردم است، توضیح داد: سیلاب اخیر حجم زیادی از گل و لای را با خود به باغ ها آورد و مشکلات زیادی پیش آمد و برای مرتفع شدن مشکلات با اجرای کار مشارکتی با مردم تا آخرین لحظه برای لایروبی باغات در کنار کشاورزان هستیم.

حیدری منش ادامه داد: در حال حاضر عوامل جهاد کشاورزی در روستاها حضور دارند و تسهیلات و امکانات لازم را برای بهبود شرایط باغداران و باغ ها فراهم می کنند و با هماهنگی که با شورای اسلامی روستا انجام شده، لایروبی آنها روستاها در دست اقدام و اجرا است تا هرچه زودتر وضعیت نا به سامان باغات روستائیان ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر مدیریت بحران شهرستان هر یک از نقاط روستای مزداران برای ساماندهی به یکی از شهرستان های استان تهران که در منطقه حضور دارند تحویل شده است، توضیح داد: نقاط تحویل شده به هر شهرستان در حال حاضر پاکسازی شده و تا دو روز آینده تسطیح خواهد شد و در مراحل بعدی مشکلات و مسائل مربوط به کشاورزی حل و رفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: با تمام قوا و امکانات موجود در کنار مردم هستیم و به فراخور نیاز نیروهای جهادی برای کمک به سیل زدگان در منطقه حضور می یابند.

حیدری منش ادامه داد: روستائیان دهستان حبله رود مواردی که منطبق با اصول امداد رسانی نیست را به بخشداری بخش مرکزی و یا بازرسی فرمانداری فیروز کوه برای بررسی موارد اطلاع بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها