فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

کشف زمین‌خواری ۹۶ میلیارد تومانی در کرج

فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که اقدام به جعل اسناد املاکی به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر به ارزش ۹۶ میلیارد تومان کرده بود، توسط پلیس امنیت اقتصادی البرز دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۷۵۷۴۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت گسترده فردی در زمینه جعل اسناد و فروش زمین‌های بلاصاحب مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آنها در مراجع قضائی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای رد گم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آنها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه مأموران پس از چندین ماه انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر کرج شده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به انجام جعل اسناد املاکی به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع اقرار کرد.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش املاک کلاهبرداری شده توسط متهم را بیش از ۹۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت خرید املاک حتماً نسبت به استعلام اصالت آن اقدام کنندhttp://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها