۲چوپان از حمله خرس به‌طور معجزه‌آسایی نجات پیدا کردند

پنجه در پنجه خرس

آوردن آب برای دختر خردسال از چاه کشاورزی، جان پدر، پدر‌بزرگ و شوهر خاله‌اش را گرفت. نقص فنی موتور برق باعث جمع شدن دود در چاه و گازگرفتگی این سه نفر شد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۳۱
نویسنده معصومه ملکی - گروه حوادث

به گزارش خبرنگار جام‌جم، مرد جوانی به نام حامد عصر دوشنبه سوم مرداد امسال وارد چاه آب کشاورزی روستای دشت آب شهرستان باخرز استان خراسان رضوی شد تا آب بیاورد و تشنگی خانواده‌اش رفع شود اما دچار گازگرفتگی شد‌. بعد از آن‌که دو نفراز اعضای خانواده وی، یکی پس از دیگری برای نجات هم وارد چاه شدند آنها نیز دچار گازگرفتگی شده و هر سه فوت شدند.

محمد افضلی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرستان باخرز به جام‌جم گفت: ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه عصر دوشنبه، با تماس چند نفراز اهالی در محل حادثه حضور یافتیم و مشاهده کردیم چاه کشاورزی عمقی حدود ۸ متری داشته که چند متر از آن را آب پر کرده است. بعد از ۱۵دقیقه عملیات‌، حادثه‌دیدگان را بیرون آوردیم و تحویل اورژانس دادیم که بعد از انتقال به بیمارستان فوت شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد این چاه با موتور برق بوده که خوب عمل نکرده و با تولید گاز سمی و انتشار آن به داخل چاه باعث شده پدر و پسر و باجناق پسر جوان دچار گازگرفتگی شوند و فوت کنند.

قاسم، دایی این خانواده داغدار همراه بقیه خانواده و اهالی روستای دشت آب در سوگ آنها نشسته‌اند. او که برای تحویل اجساد برای خاکسپاری به پزشکی قانونی رفته و به سختی می‌توانست حرف بزند به خبرنگار جام‌جم گفت: یکی از فوت شدگان‌، شوهر خواهرم اکبر بود. او دو دختر داشت و حامد تنها پسر خواهرم بود. حامد ازدواج کرده و دختری ۸ساله و پسری ۶ ساله دارد. مسعود باجناق حامد‌، سومین نفری بود که فوت شد. او نیز متاهل بود و سه فرزند از وی به یادگار مانده است. اکبر و پسرش در روستای دشت آب زندگی می‌کردند اما مسعود در روستای مجاور ساکن بود. سوم مرداد امسال حامد همراه همسر و دو فرزندش و پدرش برای هرس علف‌های هرز به زمین کشاورزی‌شان رفته بودند. هنگام عصر دختر حامد تشنه شد‌. حامد سمت چاه کشاورزی قدیمی رفت تا آب بیاورد. او با ورود به چاه دچار گازگرفتگی شد و با رمقی که برایش مانده بود‌، درخواست کمک کرد. همسرش بالای چاه رفته و با فریادهای کمک خواهی این زن، پدر شوهرش متوجه حادثه شده و وارد چاه شد که او هم بیرون نیامد. عروس خانواده درادامه با شوهر خواهرش در روستای مجاور تماس گرفت و کمک خواست. مسعود خودش را به روستا رساند. چند رهگذر و چوپان آنجا خواستند مانع ورود مسعود به چاه شوند اما او برای نجات باجناقش و پدر او وارد چاه شد و بالا نیامد. با کمک آتش‌نشانان آنها را از چاه خارج کردیم و به بیمارستان انتقال دادیم اما در آنجا فوت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
۰
۰
خدارحمتت کنه پسر عمه

نیازمندی ها