مرکز سپید گستر بهترین و معتبر ترین موسسه خدمات پرستاری در تهران است که از سال 1387 با انگیزه ارتقاء سلامت عمومی فعالیت خود را اغاز کرده است. هزینه دریافت خدمات در موسسه سپید گستر به شرایط جسمی و میزان سلامت کودک، سالمند بستگی دارد، مراقبت و نگهداری از سالمندان و کودکان سالمند بسیار کمتر از سالمندان و کودکان مبتلا به انواع بیماری‌هاست.
کد خبر: ۱۳۷۳۴۵۵

ممکن است افراد با توجه به افزایش مشغله‌ هایشان برای مراقبت و نگهداری از کودکان خود، والدین سالمند یا نزدیکان بیمارشان نیاز به کمک و پرستار داشته باشند.

افراد زیادی وجود دارند که برای نگهداری و مراقبت از عزیزانشان پرستاران و شرکت‌ های پرستاری غیر معتبر را انتخاب کرده‌ اند، این کار می ‌تواند موجب آسیب و به خطر افتادن سلامت عزیزانتان شده و شما را به دردسر بیاندازد.

ارائه خدمات پرستاری سپید گستر

مرکز سپید گستر بهترین و معتبر ترین موسسه خدمات پرستاری در تهران است که از سال 1387 با انگیزه ارتقاء سلامت عمومی فعالیت خود را اغاز کرده است.

مراقبت و نگهداری سالمندان، کودکان و بیماران عزیزتان را با خیالی آسوده به پرستاران مجموعه سپید گستر بسپارید، پرستاران این مرکز به پرستاری از عزیزانتان در منزل می ‌پردازند، پرستاری در منزل شامل نگهداری و مراقبت از کودک، سالمند و افراد بیمار به صورت حرفه‌ ای است که به آن‌ ها اجازه زندگی و گذران اوقات در منزل خودشان را می ‌دهد.

مرکز سپید گستر به ارائه به خدماتی می‌ پردازد؟

  1. اعزام پرستار سالمند به منزل
  2. اعزام پرستار کودک به منزل
  3. اعزام پرستار بیمار به منزل
  4. فروش و اجاره تجهیزات پزشکی
  5. ارائه خدمات پزشکی
  6. ارائه خدمات پاراکلینیکی

پرستار سالمند سپید گستر

اعزام پرستار سالمند به منزل

بسیاری از افراد به دلیل داشتن مشغله ‌های زیاد یا دور بودن و فاصله داشتن از والدین و عزیزان خود امکان مراقبت و نگهداری از سالمند را به صورت دائمی ندارند در نتیجه این امر مهم را به پرستار سالمند می‌ سپارند.

نگهداری و مراقبت از سالمند، حرفه ‌ای تخصصی است چرا که در این زمان اخلاق و رفتار سالمند تغییر کرده و نگهداری از او کار ساده‌ ای نسیت و بهتر است به پرستار متخصص سپرده شود.

پرستار سالمند کیست؟

پرستاری که در زمینه مراقبت و نگهداری از افراد سالمند آموزش دیده و این کار را به نحو احسن انجام می‌ دهد پرستار سالمند نامیده می ‌شود، پرستار سالمند باید علاوه بر دانش تخصصی و داشتن تجربه، فردی صبور و پر انرژی باشد که بتواند با سالمند ارتباط مثبت برقرار کند.

استخدام پرستار سالمند موجب بهبود و افزایش کیفیت زندگی افراد سالخورده شده و به آن‌ ها کمک می ‌کند که این دوره از زندگی خود را در شرایط بهتری سپیر کرده و بگذرانند.

وظایف پرستار سالمند در مرکز سپید گستر

وظایف اصلی پرستار سالمند به شرایط فرد بستگی دارد، پرستار سالمند علاوه بر مراقبت و نگهداری از فرد سالخورده اموری از جمله آشپزی، نظافت، استحمام فرد سالخورده، یادآوری داروها و خوراندن آن‌ ها و هم صحبتی با فرد سالمند را برعهده دارد.

چکاپ فرد سالمند در زمان ‌های مقرر و رسیدگی به وضعیت درمانی فرد سالمند از دیگر وظایف بسیار مهم پرستار سالمند در منزل طلقی می ‌شود.

اعزام پرستار کودک به منزل

افزایش مشغله‌ ها و سختی شرایط زندگی و کاری باعث می ‌شود که افراد برای مراقبت و نگهداری از فرزندان خود در منزل نیاز به کمک، پرستار کودک داشته باشند.

پرستار کودک علاوه بر مراقبت و نگهداری از فرزند شما در رفتار های کودک تان اثر می ‌گذارد، در نتیجه لازم است پرستاری را برای کودک خود استخدام کنید که از طریق انجام بازی‌ های فکری و آموزش‌ های صحیح موجب رشد فرزندتان شود.

پرستار کودک سپید گستر

پرستار کودک کیست؟

پرستاری که وظیفه نگهداری، مراقبت و آموزش کودک را بر عهده دارد پرستار کودک است، پرستار کودک باید فردی متخصص و آموزش دیده باشد که توانایی نگهداری و مراقبت از کودک را نیز داشته باشد.

انتخاب پرستار کودک

از آن جایی که پرستار کودک می‌ تواند به صورت مستقیم در رفتار کودک تأثیر گذار باشد انتخاب پرستاری ماهر و متخصص حائز اهمیت است، پرستار کودکی که رزومه و سابقه دارد را برای کودک خود انتخاب کنید، از باورها و روش ‌های مراقبت و نگهداری پرستار اطلاعات کسب کرده و توقعات خود را با او در میان بگذارید.

اختلاف سنی پرستار با کودک مسئله مهمی است، پرستاران سن بالایی که تجربه مادری هم دارند مناسب مراقبت و نگهداری از کودکان خردسال هستند و پرستاران جوان برای نگهداری کودکان بزرگ‌ تر مناسب هستند.

وظایف پرستار کودک در مرکز سپید گستر

پرستار علاوه بر مراقبت و نگهداری از کودک باید به انجام اموری از جمله استحمام کودک، آشپزی و تهیه غذا های مورد نیاز کودک، انجام بازی ‌های مناسب با کودک، استفاده از بهترین روش‌ های مراقبتی برای کودک در هنگام بیماری و... بپردازد.

اعزام پرستار بیمار به منزل

بسیاری از بیماران پس از ترخیض از بیمارستان توانایی انجام امور روزمره خود را ندارند و اطرافیان و نزدیکان آن‌ ها بابت مراقبت ‌های ویژه از فرد بیمار دچار نگرانی می‌ شوند، با استخدام پرستار بیمار دیگر نگران مراقبت و نگهداری از بیمارن خود در منزل نباشید.

پرستار بیمار چه کسی است؟

پرستاران بیمار افرادی هستند که به مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل می ‌پردازند، این پرستاران علاوه بر مراقبت و نگهداری از بیمار به انجام کلیه امور مورد نیاز از جمله تزریقات دارو، تعویض پانسمان، تعویض کیسه ادرار و... می ‌پردازند.

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

از دیگر فعالیت ‌های تخصصی مرکز سپید گستر فروش و اجاره تجهیزات پزشکی برای استفاده در منزل می ‌باشد، این تجهیزات عبارت ‌اند از اکسیژن ساز، ونتیلاتور، کپسول اکسیژن، سی پپ، بای پپ، ولیچر، تخت بیمارستانی، تشک مواج و....

در صورت نیاز به خرید و اجاره تجهیزات پزشکی از مرکز سپید گستر با شماره‌های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

ارائه خدمات پزشکی

مرکز سپید گستر به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات پزشکی در منزل و محل کار می‌ پردازد، ارائه خدمات پزشکی و مراقبتی در منزل باعث می ‌شود که بتوانید تمامی ساعات روز و شب و حتی در ایام تعطیل از خدمات بهترین پزشکان بهره ببرید.

پزشکانی که در مرکز سپید گستر به ارائه خدمات می ‌پردازند.

  1. متخصص و فوق تخصص داخلی
  2. متخصص و فوق تخصص اطفال
  3. متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان
  4. متخصص و فوق تخصص قلب
  5. متخصص و فوق تخصص تغذیه
  6. متخصص و فوق تخصص عفونی
  7. متخصص و فوق تخصص جراحی
  8. متخصص و فوق تخصص ارتوپدی
  9. متخصص و فوق تخصص ارولوژی
  10. متخصص و فوق تخصص مغز و اعصاب
  11. متخصص و فوق تخصص گوش و حلق و بینی

ارائه خدمات پاراکلینیکی

خدمات پاراکلینیکی به صورت 24 ساعته در مرکز مراقبتی سپید گستر انجام می ‌شود، امکان انواع تزریقات، چکاپ و نمونه گیری آزمایش، اکسیژن تراپی، سوند معده، سونداژ، ماساژ درمانی، فیزوتراپی و.... در منزل و محل کاراتان توسط متخصصین مجموعه سپید گستر وجود دارد.

خدمات پاراکلینیکی مجموعه سپید گستر

  1. سونوگرافی
  2. ام. آر. آی
  3. آنژیوگرافی
  4. رادیوگرافی
  5. ماموگرافی
  6. سی تی اسکن
  7. فلوروسکوپی

پرستار در منزل سپید گستر

چرا مرکز سپید گستر را برای دریافت خدمات پرستاری و سایر خدمات انتخاب کنیم؟

  • امکان استفاده از خدمات مرکز سپید گستر به صورت 24 ساعته وجود دارد.
  • امکان مشاوره گرفتن از کارشناسان مجموعه به صورت 24 ساعته وجود دارد.
  • پس از انتخاب پرستار مورد نظر خود می‌ توانید با موسسه سپید گستر قرارداد ببندید.
  • در مدت زمانی که با مرکز سپید گستر قرارداد داشته باشید، مرکز شما را به صورت 24 ساعته پشتیبانی می ‌کند.

شماره تماس مرکز خدمات پرستاری سپید گستر

جهت تماس با کارشناسان، درخواست پرستار کودک، پرستار سالمند، پرستار بیمار، مراقب بیمار، پرستار بانوان باردار و... با شماره 88928334 تماس حاصل فرمایید.

هزینه دریافت خدمات پرستار در منزل چقدر است؟

هزینه دریافت خدمات در موسسه سپید گستر به شرایط جسمی و میزان سلامت کودک، سالمند بستگی دارد، مراقبت و نگهداری از سالمندان و کودکان سالمند بسیار کمتر از سالمندان و کودکان مبتلا به انواع بیماری‌هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها