قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۷۲۵۰۳

قیمت سکه امروز ۱۷ تیر در بازار چقدر شد؟ قیمت سکه به ۱۵ میلیون تومان نزدیک شد. علت افزایش قیمت سکه چیست؟ قیمت سکه نوسان دارد. آخرین خبرها درخصوص قیمت سکه را در ادامه بخوانید.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، امروز (۱۷ تیر ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۱۰۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون و۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به هزار و ۷۴۳دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۳۷۱ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  14.900.000
سکه تمام طرح قدیم  14.100.000
نیم سکه بهار آزادی 8.200.000
ربع سکه بهار آزادی 5.200.000
سکه گرمی  3.000.000
اونس جهانی  هزارو 743 دلار و 44سنت 
طلای ۱۸ عیار  1.371.200
 

افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت سکه طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۱۴ تیرماه) با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دادوستد شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه میلیون تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۹۸ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۵۸ هزار تومان شد.

قیمت سکه در بازار چند؟ | قیمت سکه ۱۷ تیر ۱۴۰۱

قیمت اُنس جهانی طلا با پنج دلار کاهش امروز یک‌هزار و ۸۰۳ دلار و ۸۲ سنت بود.

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه هشتم تیر ماه ۱۴۰۱

به گزارش فرارو، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز چهارشنبه هشتم تیر ۱۴۰۱ با ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز سه شنبه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید
تبلیغات

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه هشتم تیر ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز سه شنبه کاهش یافت و در نیمه اول معاملات امروز ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز با ۲۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز شنبه ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود.

قیمت هر سکه امامی روز چهارشنبه یکم تیر ۱۴۰۱، ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که با توجه به نرخ امروز سکه امامی، قیمت هر سکه امامی نسبت به هفته گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

سکه امامی یک ماه قبل به ارزش ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نرخ امروز سکه امامی نشان دهنده کاهش ۵۰۰ هزار تومانی آن است.

قیمت سکه امروز 26 خرداد 1401 اعلام شد

قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز پنج شنبه 26 خرداد 1401 مبلغ 15 میلیون و 111 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز پنج شنبه 26 خرداد 1401 مبلغ 15 میلیون و 111 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 14میلیون و 156 هزار تومان تومن رسید.

در بازار آزاد قیمت نیم سکه 8 میلیون 650 تومان، ربع سکه 5 میلیون 650 هزارتومان و سکه گرمی به مبلغ 3 میلیون 200 تومان است.

قیمت سکه امروز 3 خرداد 1401 اعلام شد

قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز سه شنبه 3 خرداد 1401 مبلغ 14 میلیون و 512 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز سه شنبه 3 خرداد 1401 مبلغ 14 میلیون و 512 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 13میلیون و 992 هزار تومان تومن رسید.

در بازار آزاد قیمت نیم سکه 7 میلیون 995 تومان، ربع سکه 5 میلیون 20 تومان و سکه گرمی به مبلغ 2 میلیون 852 تومان است.

قیمت سکه امروز 5 اردیبهشت 1401 اعلام شد

قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 مبلغ 13 میلیون و 85 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 مبلغ 13 میلیون و 85 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 12میلیون و 696 هزار تومان تومن رسید.

در بازار آزاد قیمت نیم سکه 7 میلیون 195 تومان، ربع سکه 4 میلیون 252 تومان و سکه گرمی به مبلغ 2 میلیون 582 تومان است.

افزایش قیمت سکه در بازار

قیمت سکه امروز (دوشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱) با افزایش ۱۹۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۲۳ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۹۵۷ دلار و ۸۷سنت معامله شد.

به گزارش ایرنا، رشد بهای انس جهانی طلا پس از جنگ روسیه و اوکراین رکورد جدید قیمتی را برای این فلز زرد ثبت کرد و این امر بر قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخل نیز تاثیر گذاشته و موجب افزایش قیمت فلز زرد در داخل کشور شده است. سکه طرح جدید در ماه‌های پایانی سال گذشته در کانال ۱۱ و ۱۲ میلیون تومان نوسان داشته و این رویه در سال جدید نیز ادامه داشت و از روز یکشنبه وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها