شب یلدا 99 مبارک

پیامک تبریک شب یلدا 99

بزرگترین وپیشرفته‌ترین واحد تولیدی انواع محصولات غذایی، شیرینی وشکلات غرب آسیا با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور، در گروه صنعتی زر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۷۱۸۷۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی زر با بیان اینکه این واحد با سرمایه گذاری۱۰ هزار میلیاردتومانی بخش خصوصی راه اندازی شده گفت: در این واحد که به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز است ۴۰۰نوع محصول برپایه سلامت محور ونوآوربا بالاترین کیفیت مطابق استاندار‌های بین المللی تولید می‌شود.

مرتضی سلطانی ظرفیت تولید سالانه این واحد را ۳۰۰ هزارتن اعلام کرد وگفت خاصیت آنتی اکسیدانی و داشتن شیرین کننده‌های کم کالری وتاثیر گذار در رژیم غذایی از ویژگی‌های محصولات تولیدی این واحد است.
او با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات این واحد دانش بنیان به ۸۰ کشور دنیا فراهم شده است افزود: این مجموعه بزرگ صنعتی و پژوهشی با تکیه‌بر توان و تخصص سرمایه انسانی خود، در راستای اجرای برنامه‌های توسعه و راهبردی برای دستیابی ایران به جایگاهی ممتاز در صنعت و تجارت غذای جهان وافزایش سهم صادراتی صنعت شکلات کشور درجهان راه اندازی شده است.
وی افزود گروه صنعتی و پژوهشی زر با به‌کارگیری منابع انسانی متعهد، نوآوری در صنعت، توجه به حقوق مصرف‌کننده، کسب‌وکار حرفه‌ای اخلاق‌مدار، مجموعه‌ای پیشتاز، نوآور و قدرتمند در تولید باکیفیت و به‌روز در اقتصاد ایران محسوب می‌شود.
با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال ۵ هزار نفربه طور مستقیم فراهم شده است.
مساحت کارخانه "زرکام" ۳۰۰ هزار متر مربع و با همت مهندسان و کارگران جوان این مرز و بوم، ساخته شده است.
سلطانی افزود:همه محصولات این کارخانه امکان صادرات و حضور در بازار‌های جهانی را دارد و با بزرگترین شرکت‌های چندملیتی، رقابت خواهدکرد و به انحصار آن‌ها پایان خواهد داد.
به گفته سلطانی، زنجیره تامین کامل گروه صنعتی " زر " از مزرعه تا سفره را پوشش می‌دهد و وجود شرکت‌های آرد زر، زرماکارون، سیلو‌های پیشرفته ذخیره سازی غلات، پالایشگاه دانش بنیان غلات زر با محصولات "High Tech" از خانواده شیرین کننده‌های طبیعی در یک مجموعه در دنیا کم نظیر است.
بهره برداری از کارخانه زرکام، تحولات بی سابقه‌ای در صنایع تبدیلی و بازرگانی در سطح ملی و کشور‌های منطقه درپی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها