مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد"

دریافت نظر سنجی های ثبت نام از طریق QR کد در مدارس

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در برنامه تلویزیونی "صبح عالی" از پیش ثبت نام بیش از 90 درصد دانش آموزان پایه اول در مدارس ابتدایی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۰۲۱۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، معصومه خدابنده لو با حضور در برنامه تلویزیونی "صبح عالی" شبکه استانی همدان با موضوع ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی شرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام کلیه دانش آموزان ورودی دوره های تحصیلی در مدارس دولتی و غیر دولتی به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری برای مدارس پر مخاطب با مسئولیت مدیر مدرسه انجام می شود.

خدابنده لو با اعلام اینکه حداقل سن ثبت نام در پایه اول دبستان 6 سال تمام است افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از تاریخ 17 خرداد آغاز و پس از مراجعه دانش آموزان به پایگاه سنجش بدو ورود و اخذ تاییدیه از پایگاه، قطعی خواهد شد.

وی یادآور شد: ثبت نام میان پایه ها بعد از اعلام نتایج نهایی در سامانه سیدا توسط مدیر مدرسه به صورت خودکار انجام می شود و دانش آموز در پایه بالاتر در همان مدرسه ثبت نام می شود و نیازی به مراجعه دانش آموز یا اولیای آن ها به مدرسه نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها