مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

آغاز پیش ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان هفتم

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پیش ثبت نام دانش آموزان هفتم به صورت الکترونیکی در 14 دبیرستان دوره اول متوسطه نواحی یک و دو همدان آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۳۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمود نقوی گفت: به منظور پوشش کامل تحصیلی دانش آموزان، تدابیر لازم و به موقع در زمینه ثبت نام اندیشیده شده است، تا خانواده ها بتوانند در کمترین زمان و بدون دغدغه در دبیرستان مورد نظر خود با رعایت ضوابط و مقررات ثبت نام نمایند.

نقوی افزود: وجود ظرفیت محدود ثبت نام در برخی دبیرستان های دوره اول متوسطه نواحی یک و دو همدان و نیز تقاضای بالای ثبت نام در این مدارس به جهت رفاه حال خانواده‌ها و جلوگیری از ازدحام در فصل ثبت نام در این مدارس، در سال تحصیلی 1402-1401 ثبت نام این مدارس به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیش ثبت نام تعدادی از مدارس دوره اول از طریق سامانه Reg.hedu.ir انجام می‌شود که اولیای دانش آموزان متقاضی این مدارس با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت اطلاعات و بارگذاری مستندات بر اساس محدوده جغرافیایی تعریف شده در سامانه، مدرسه‌ مورد نظر خود را انتخاب و اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پیش ثبت‌نام مدارس دوره اول از 12 تا 20 خرداد از طریق این سامانه انجام می شود و زمان مراجعه حضوری و ثبت نام قطعی پایه هفتم از تاریخ 1 تا 20 تیر ماه می باشد که توسط آموزشگاه ها به اولیای متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان مدارس مجری را به شرح زیر معرفی نمود.

ناحیه یک:

پسرانه: شهید صیاد شیرازی، شهید نواب صفوی، شهدای دانش آموز، خلیج فارس، شهید اصیلی 1

دخترانه: فروغ، حضرت فاطمه (س)

ناحیه دو:

پسرانه: خیام ( ثابت بعد ازظهر)، فرشچیان 1 و 2 (چرخشی)

دخترانه: ولایت، شهید بهشتی، شهید نصیری، ریحانه النبی (س)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها