به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان؛ روز یکشنبه جلسه ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست دکتر بنافی فرماندار دشتستان با حضور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ، دادستان شهرستان، شهردار برازجان و مدیران ذیربط ستادی در دفتر فرماندار برگزار شد.
براساس این گزارش؛ در این جلسه دکتر بنافی فرماندار دشتستان از خدمات ارزنده جناب حیدری دادستان شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند