به گزارش جام جم آنلاین، حمید بروغنی، سردبیر هفته نامه توسعه بازاریابی پیگیری را مهمترین اصول فرآیند فروش عنوان کرد و افزود : سماجت در بازاریابی بسیار غیرمنطقی است و منجر به سودآوری نمی شود.
وی با توجه به اهمیت سودآوری برای مدیران و حمایت آنها از فروشندگان سمج تصریح کرد : سماجت در بازاریابی مشتری را مجبور به گرفتن تصمیم مثبت می کند ولی پیگیری همراه شدن با مشتری است..
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم