به گزارش جام جم آنلاین، حمید بروغنی، سردبیر هفته نامه توسعه بازاریابی پیگیری را مهمترین اصول فرآیند فروش عنوان کرد و افزود : سماجت در بازاریابی بسیار غیرمنطقی است و منجر به سودآوری نمی شود.
وی با توجه به اهمیت سودآوری برای مدیران و حمایت آنها از فروشندگان سمج تصریح کرد : سماجت در بازاریابی مشتری را مجبور به گرفتن تصمیم مثبت می کند ولی پیگیری همراه شدن با مشتری است..
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
بهروز عطایی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با حجتالاسلام محمدزمان بزاز از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خوزستان