رییس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع گفت:طبق فرموده پیامبر(ص)، کسی که فریاد مظلومی را در جهان بشود و برای کمک به او نشتابد، مسلمان نیست، بنابراین پشتیبانی از قدس شریف، بر هر انسان مسلمانی واجب است.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۵۱

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور صبح امروز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سنندج اظهار داشت: امروز شرایط متفاوت بوده و ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی قرار دارد، به طوریکه دشمنان جرات تعرض به خاک کشورمان را حتی نمی‌توانند در سر بپرورانند و به آمریکا و اسراییل هشدار می دهیم که اگر غلط اضافی کنند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مقاومت روحیه دیگری گرفته و در مقابل رژیم صهیونیستی با قدرت ایستاده‌اند، افزود: اگر رژیم اشغالگر به فلسطین موشک و گلوله آتشین بزند، جواب آنان موشک و گلوله آتشین است و این مهم به اقتدار نظام اسلامی و حمایت کشورمان از ملت مظلوم فلسطین بر می گردد.

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع حمایت از مردم فلسطین را امری دینی و انسانی عنوان کرد و ادامه داد: طبق فرموده پیامبر(ص)، کسی که فریاد مظلومی را در جهان بشود و برای کمک به او نشتابد، مسلمان نیست، بنابراین پشتیبانی از قدس شریف، بر هر انسان مسلمانی واجب است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور به کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین و آوارگی هزاران نفر از آنان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: دشمنان قرآن و اسلام امروز دست به هر جنایتی می‌زنند و عجیب این است که برخی کشورهای اسلامی نیز راه سازش را با اسراییل و آمریکا پیش گرفته و به آنان دست دوستی می‌دهند.

وی با بیان اینکه انگلیس و آمریکا و کشورهای غربی که دم از دموکراسی و دفاع از حقوق بشر می زنند، از ظالمان و غاصبان حمایت می‌کنند، اضافه کرد: کشتار مردم مظلوم فلسطین در صبرا و شتیلا و هزاران جنایت دیگر، نشان از خونریز بودن رژیم صهونیستی و حامیان آن دارد.

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع، جامعه اسلامی را دچار تشتت و تفرقه توصیف کرد و اظهار داشت: امروز جهان اسلام باید دست دوستی دهند، در مقابل دشمن بایستند و این مهم با اتحاد و آمادگی نظامی و دفاعی قابل تحقق است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور به فرموده پنج سال پیش رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده اشاره و تاکید کرد: این وعده در حال تحقق است و امروز مقاومت در درون سرزمین‌های اشغالی شکل گرفته که بسیار امیدبخش است.

وی از حضور پرشور مردم سنندج در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و ادامه داد: این روز در حقیقت روزی خدایی است، چراکه ملت اسلام را در برابر چشم تمام دنیا، در ماه رمضان به میدان آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها