فرمانده انتظامی یگان امداد تهران خبر داد:

دستگیری ۲ سارق زورگیر در پایتخت / موبایل قاپ حرفه ای دستگیر شد

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق ایستگاه‌ های مترو پایتخت خبر داد و گفت: از متهم سه دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهم به کش‌روی تلفن‌های همراه از غرفه‌های مترو اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۳۶۲۴۹۵

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهارداشت: عملیات کلانتری شهرزیبا حین گشت زنی در محله شهر زیبا به فردی که با روئیت ماموران تغییر مسیر داده مشکوک می شوند و برای بررسی موضوع به متهم مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه متهم با مشاهده ماموران با سرعت از محل متواری می شود، افزود: طرح مهار متهم اجرا و ماموران در یک تعقیب و گریز موفق شدند متهم را دستگیر و در بررسی اولیه از سه دستگاه تلفن همراه سرقتی از وی کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی، مال باختگان اموال کشف شده و تلفن های همراه در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با اشاره به سوابق متهم در سرقت و حبس در زندان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

کشف خودروی مسروقه با هوشمندی یگان امداد تهران

فرمانده انتظامی یگان امداد پلیس پایتخت از بازداشت یک سارق خودرو و کشف خودروی مسروقه با هوشمندی این یگان در گشت زنی های هدفمند خبر داد.

سرهنگ سلمان آدینه وند در توضیح خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت آشکار یگان امداد پلیس تهران، در گشت زنی‌های هدفمند در محدوده «بهارستان» به یک دستگاه خودروی سواری پژو مظنون می‌شوند که پس از استعلام مشخص می شود خودرو دارای سابقه سرقت بوده و به تازگی سرقت شده است.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده واحد گشت با افزایش سرعت از محل متواری و عملیات تعقیب و گریز ماموران آغاز می شود.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران اضافه کرد: ماموران به تعقیب خودروی مسروقه پرداخته و با استفاده از همه علائم هشدار دهنده به راننده خودرو پژو دستور ایست دادند ولی در نهایت موفق شدند در یک عملیات موفق پلیسی، خودروی مسروقه را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

سرهنگ آدینه وند بیان داشت: متهم در همان تحقیقات اولیه به سرقت خودرو معترف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کلانتری بهارستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تردد خودروهای مشکوک مانند فاقد پلاک انتظامی، مخدوش بودن پلاک انتظامی حتما با پلیس ۱۱۰ تماس گیرند و موضوع را اطلاع دهند.

کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۹ کیلو و ۲۹۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» اظهارداشت: ماموران کلانتری نامجو حین گشت زنی در محله نامجو به فردی با ظاهری نامناسب و کوله پشتی مشکی رنگی که در حال پرسه‌زنی بی هدف بود، مشکوک می‌شوند و متهم را زیر نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ماموران مشاهده می کنند که متهم در حال مبادله است افزود: ماموران به سرعت وارد عمل شده و متهم که با مشاهده آنهااز محل متواری شده بود، دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از کوله پشتی وی ۱۰۰ بسته تریاک در مجموع به وزن ۹ کیلو و ۲۹۰ گرم کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۵۵ ساله سابقه دار در تحقیقات اولیه به جرم خود و فروش مواد مخدر در محله نامجو معترف شد و همچنین متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق


جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۸ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار خارجی و قاچاق در محله قلهک خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع سیگار خارجی و قاچاق در محله «قلهک» رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری قلهک بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد افزود: با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاه خود دستگیر و در بررسی مخفیگاه متهم ۹۲۲ پاکت سیگار حاوی ۱۸ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار خارجی و قاچاق کشف شد.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع سیگار خارجی در محله قلهک معترف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال محاسبه کردند همچنین متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سارق انباری‌ های محله مجیدیه زن بود

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق انباری های محله مجیدیه خبر داد و گفت: سارق انباری ها یک زن ۴۲ ساله بود.

سرهنگ «جلیل موقوفه ای» گفت: در پی افزایش سرقت از انباری های محله «مجیدیه» تیمی از ماموران کلانتری این محله رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند.

وی اضافه کرد: تحقیقات پلیسی ادامه دار بود تا اینکه ماموران کلانتری از طریق اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مطلع از حضور سارق انباری در ساختمانی شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران به دستگیری زن ۴۲ در محل سرقت خبر داد و گفت: متهم به جرم ارتکابی و سرقت ۱۰۰ کیلو برنج و تعدادی ضبط و باند اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافت.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۰ مالباخته شناسایی شده خاطرنشان کرد: کشف جزییات پرونده کماکان ادامه دارد.

کشف اموال مسروقه یک کارگاه تولیدی

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان کارگاه تولیدی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: صبحگاه پنج شنبه ۲۵ فروردین درپی اعلام یک فقره سرقت کارگاه تولیدی لباس در محله «جامی» تیمی از ماموران عملیات کلانتری این محل با حضور در محل جرم تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده مشخص شد چهار مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت وارد کارگاه شده و تعداد زیادی لباس و دوک نخ سرقت کرده اند افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی و با اخذ مجوزهای قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی دو تن از متهمان در مخفیگاه خود دستگیر و اموال به سرقت رفته در همین مکان کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۴۱ و ۴۳ ساله پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی با همکاری دو همدست دیگر خود اعتراف و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند، تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و دستگیری همدستان آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها