زن و مرد میانسال برای انتقام از خواهر‌ ناتنی خود، روی خواهرشان اسید ریخته و با ضربه چاقو او را به قتل رساندند. متهمان مدعی شدند قصد داشتند خواهرشان را زمینگیر کنند اما باعث مرگ او شدند.
کد خبر: ۱۳۶۲۲۴۳

شامگاه هفدهم بهمن سال گذشته جسد زن ۳۴‌ساله‌ای در خانه‌ای در محله نارمک تهران از سوی نامزدش پیدا شد. مرد جوان وحشت‌زده، در تماس تلفنی ماجرای این جنایت را گزارش داد. ماموران در بررسی آنجا متوجه شدند مقتول با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و روی گردنش اسید ریخته شده است. با تحقیق از نامزدش معلوم شد آنها پنج سال قبل در دانشگاه آشنا شده و نامزد کردند. مینا به نامزدش گفته بود، مدتی است فردی او را تعقیب می‌کند.

با بررسی صحنه قتل مشخص شد، دو گوشی تلفن همراه مقتول سرقت شده است.

تحقیقات خانوادگی در پرونده هم نشان داد، مقتول با خواهر و برادر ناتنی خود اختلاف داشته است. به همین دلیل آنها در لیست مظنونان پرونده قرار گرفتند.

خواهر‌ ناتنی مینا، اوایل هفته گذشته دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. او در بازجویی‌ها به قتل با همدستی برادرش اعتراف کرد و گفت: پدرمان مینا را بیشتر از ما دوست داشت، همه امکانات برای او بود و به خاطرش کتک می‌خوردیم و تحقیر می‌شدیم. خواهر‌ناتنی‌ام می‌خواست بازیگر شود که پدرم مخالفت کرد و او گرافیک خواند و پنج سال طول کشید تا لیسانس بگیرد. رفتار او باعث شد آتش کینه هر روز در وجود من شعله‌ورتر شود. سه روز قبل از جنایت به برادرم زنگ زدم و گفتم وقت انتقام است که قبول کرد. قرار شد خودرویش را آتش بزنیم و او را خانه‌نشین کنیم. جوهرنمک خریدم و به خواهرناتنی‌ام زنگ زدم که به دیدنش می‌آیم. وقتی به مقابل خانه‌اش رسیدم از پنجره، کلید را پایین انداخت و همراه برادرم که چهره‌اش را پوشانده بود وارد شدیم. مینا در حال صحبت با تلفن بود. وقتی تلفن را قطع کرد، برادرم وارد شد. مینا ترسید و با او درگیر شد. در این درگیری، برادرم او را با ضربه‌های چاقو کشت.

با اعتراف این زن، برادرش دو روز پیش بازداشت شد و در تشریح ماجرا گفت: قرار بود مینا را نقص عضو کنیم تا خانه‌نشین شود اما کشته شد. آن روز موقع درگیری پارچه از چهره‌ام افتاد و مرا شناخت. با هم درگیر شدیم که پایم به میز خورد و بطری اسید روی گردن او و زمین ریخت. حال او بعد شد. بر اثر استنشاق بوی اسید، نفس کشیدن برای من سخت شده بود. چاقویی برداشته و با آن چند ضربه به مینا زدم که باعث مرگش شد. بعد هم دو گوشی تلفن همراه او را برداشتم تا انگیزه قتل را سرقت نشان دهم. خواهرم مرا به خانه‌اش برد، لباسم را عوض کردم. چاقو را در سطل زباله خیابان انداختم و به شهرستان رفتم.

محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: مرد میانسال به اتهام مباشرت در قتل عمدی خواهر‌ناتنی‌اش و خواهر او به اتهام معاونت در قتل روانه بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران شدند.

حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها