ساسان قجر دبیر جشنواره ملی پانتومیم با صدور احکامی مشهود ابراهیمخانی و ندا الماسیان طهرانی را به ترتیب به عنوان دبیر اجرایی و مدیر اطلاع رسانی و امور ارتباطات رسانه ای جشنواره معرفی کرد.
کد خبر: ۱۳۶۲۲۳۸

به گزارش جام جم آنلاین از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره ملی پانتومیم ایران، مشهود ابراهیمخانی که بعنوان دبیر اجرایی این رخداد هنری معرفی شده، بازیگر نویسنده و کارگردان متولد سال 1342 از پیشکسوتان هنری استان زنجان بوده و نزدیک به 40 سال سابقه حضور در حوزه صحنه و تصویر دارد. وی یک دوره رئیس انجمن نمایش استان ودو دوره عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش استان بوده و برنامه ریزی و مدیریت اجرا ها ی جشنواره و سالن های اجرا، آیین پایانی، پذیرایی اسکان و هماهنگی هنرمندان میهمان جشنواره را در روزهای برگزاری آن بر عهده خواهد داشت.

برپایه این گزارش، ندا الماسیان طهرانی، مدیر اطلاع رسانی و امور ارتباطات رسانه ای جشنواره ملی پانتومیم نیز متولد 1358 کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است.

از سوابق وی می توان به تدریس در مراکز آموزش عالی، مدیریت اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مدیریت روابط عمومی، تبلیغات و فضای مجازی نمایش های مختلف در تهران، مدیر آموزش اتحادیه سینمای خانگی ایران، منتقد و نویسنده سینما و تئاتر اشاره کرد.

جشنواره ملی پانتومیم ایران از 20 تا 22 اردیبهشت ماه امسال با ریاست امرالله حسنی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیری ساسان قجر هنرمند پیشکسوت پانتومیم توسط موسسه تئاتر بهاران در استان زنجان برگزار می شود.

معرفی دبیر اجرایی و  مدیراطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای جشنواره ملی پانتومیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها