کاظم احمدزاده، مجری و تهیه‌کننده تلویزیون

مجری پلاتو خوان نیستم

تلویزیون «مشاور» می‌شود

این روزها در هیاهوی رسانه‌ها و فضای مجازی، دیده شدن و جا افتادن به‌عنوان مرجعی موثق کار سختی است. در این میان شبکه جهانی جام‌جم توانسته ‌است با فراهم ساختن بسترهای لازم برای نقش‌آفرینی مخاطبان به‌ویژه نخبگان ایرانی، تعامل مناسبی با ایرانیان خارج از کشور ایجاد کند و طرح دغدغه‌ها و مشکلات هموطنان را با پاسخگویی به نیازهای ایشان دنبال کند.
کد خبر: ۱۳۵۸۳۲۳

حامد فاتحی، هدایتگر گروه تولیدات بین‌الملل شبکه جهانی جام‌جم در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: ایجاد پیوند وثیق میان مخاطبان شبکه با عناصر هویتی، فرهنگی، دینی و مذهبی ایران اسلامی از اهداف مهم شبکه جام‌جم است و ما در گروه تولیدات بین‌الملل تلاش کردیم با نیاز‌سنجی میدانی و رصد اولویت‌های مخاطبان، برنامه‌های شاخصی را تولید و روانه آنتن کنیم. یکی از این برنامه‌ها، برنامه‌ زنده «مشاور» است که با هدف هویت‌بخشی‌، حمایت و حفظ حقوق ایرانیان در هر نقطه از جهان، از آنتن شبکه جهانی جام‌جم تقدیم ببیندگان داخل و خارج از ایران می‌شود.

فاتحی با تشریح اهمیت ایرانیان خارج کشور به‌عنوان سفیران فرهنگی و افرادی با توان ایفای نقش در عرصه دیپلماسی عمومی، دغدغه‌های حقوقی آنان را مهم دانست و افزود: جلب اعتماد ایرانیان خارج کشور، یکی از نکات برجسته‌ای است که مورد تاکید گروه برنامه‌ساز است؛ از سوی دیگر حضور مسؤولان عالی‌رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی و همچنین بیان ساده و خودمانی برنامه هم از نقاط قوت مشاور به‌حساب می‌آیند.

بهرنگ ابراهیمی، تهیه‌کننده برنامه گفت: مشاور یک برنامه گفت‌وگومحور است که از سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفته و هدف اصلی برنامه این بوده است که در کنار اطلاع‌رسانی بهنگام و صحیح، به سؤالات قضایی، حقوقی، اقامتی و اجتماعی مخاطبان برنامه که ایرانیان خارج از کشور هستند پاسخ بدهد.

ابوالفضل ولی‌زاده، سردبیر مشاور عنوان کرد: شعار ما این است: سؤال از شما، پاسخ از مشاور؛ لذا تعامل ما با مخاطب پررنگ بوده و سؤالاتی که در برنامه مطرح می‌شوند سؤالات ایشان است؛ از سویی همواره سعی کرده‌ایم از چهره‌های شاخص که در حوزه کاری خود خبره و کاربلد هستند دعوت کنیم تا پاسخ‌هایی دقیق به پرسش‌ها بدهند و نیاز ببینده را مرتفع کنند تا وی بتواند درست انتخاب کند.برنامه‌ مشاور در گروه تولیدات بین‌الملل شبکه جهانی جام‌جم تولید می‌شود و در هر قسمت میزبان مسؤولان عالی‌رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی و اقتصادی است. مازیار قاسمی گودرزی کارشناس ــ مجری این برنامه است که روزهای یکشنبه ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به وقت تهران پخش می‌شود.

گروه رسانه روزنامه جام جام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها