مورزشکاران خراسان رضوی در بیست و چهارمین دوره رقابت‌ های مچ‌اندازی قهرمانی باشگاههای کشور یک مقام دومی و یک مقام سومی تیمی به دست آوردند.
مورزشکاران خراسان رضوی در بیست و چهارمین دوره رقابت‌ های مچ‌اندازی قهرمانی باشگاههای کشور یک مقام دومی و یک مقام سومی تیمی به دست آوردند.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۷۵
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت : ورزشکاران این استان در بیست و چهارمین دوره رقابت‌ های مچ‌اندازی قهرمانی باشگاههای کشور که از سیزدهم اسفند به میزبانی شهرکرد آغاز شد شرکت کردند که در نهایت یک مقام دومی و یک مقام سومی تیمی به دست آوردند.سروش پورآزاد افزود: در پایان این رقابتها در رشته راست دست رده سنی نوجوانان، جوانان و امید، تیم‌های اصفهان، گلستان و خراسان رضوی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در رشته چپ دست هم تیم اصفهان بر سکوی نخست ایستاد. خراسان رضوی دوم شد و تیم البرز در جایگاه سوم ایستاد.
وی افزود: در رده سنی نوجوانان رشته راست دست آرتین یاری‌نژاد و محمد محمدی شادمهر مدال طلا و محمد عرفان سیدی مدال برنز را کسب کردند. محمدرسول روانبخش هم مدال طلای چپ دست را به دست آورد. یاری نژاد مدال نقره این بخش و مدال طلای چپ دست و راست دست رده سنی جوانان را از آن خود کرد. در رده سنی جوانان راست دست، حسین غلامی و محمد حسین فوقانیان مدال طلا کسب کردند و معراج خواجه نوری و حامد توکلی موفق به کسب مدال نقره شدند.
پورآزاد ادامه داد: در رده سنی امید در رشته راست دست نیز مهدی غلامی و فرزین عطایی مدال طلا و رضا سلیمانی مدال نقره کسب کردند. غلامی و عطایی هم مدال طلای چپ دست را به دست آوردند. رضا سلیمی نیز مدال برنز را از آن خود کرد. در رده سنی بزرگسالان رشته راست دست مهدی غلامی مدال طلا، فرزین عطایی و میلاد حصاری مدال نقره و حسین جعفری مدال برنز را به دست آوردند و علی اصغر ایروانی موفق به کسب مدال برنز چپ دست بزرگسالان شد.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در رده سنی پیشکسوتان هم محمد یاری نژاد مدال برنز رشته راست دست را کسب کرد و در دسته معلولان هاشم خلیلی مدال طلای راست دست و چپ دست را از آن خود کرد. در دسته معلولان چپ دست هم بهروز خادمی مدال نقره را به دست آورد.

وی افزود: در رده سنی جوانان چپ دست هم معراج خواجه نوری، حسین جعفری و حامد توکلی نیا موفق به کسب مدال طلا شدند.ت: ۳۹ نفر از
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها