مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از برگزاری جشن توانمندسازی یک هزار و 940 خانواده تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: این خانواده‌ها صاحب درآمد شده و از چرخه پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از برگزاری جشن توانمندسازی یک هزار و 940 خانواده تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: این خانواده‌ها صاحب درآمد شده و از چرخه پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۵۷۴۶۶

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از برگزاری جشن توانمندسازی یک هزار و 940 خانواده تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: این خانواده‌ها صاحب درآمد شده و از چرخه پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، ظهر امروز، ۱۴ اسفندماه، در نشست شورای اداری این نهاد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: بی تردید درک امام خمینی (ره) از وضعیت محرومان و رسیدگی گره گشایی از مشکلات مردم این قدر عمیق بوده است که تنها پس از ۲۲ روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نهاد مقدس، کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد تا پس از گذشت ۴۳ سال از این شجره طیبه منشا خیر و برکات فراوان در بخش های مختلفی شده است.


تراهی افزود: به مناسبت 14 اسفندماه، سالروز تاسیس کمیته امداد، جشن توانمندی‌ یک هزار و 940 خانواده تحت پوشش این نهاد برگزار و شاهد خواهیم بود که این خانواده‌ها صاحب درآمد شده و از چرخه پوشش امداد خارج می‌شوند.


این مقام مسئول تصریح کرد: امسال همچنین موفق شدیم ۷ هزار و ۱۰۴ فرصت شغلی را ایجاد کنیم و این یعنی بیش از ۷ هزار خانواده و فرزند خانواده صاحب شغل شده‌اند و در تلاش هستیم سال آینده میزان افرادی که از چرخه پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند را به ۵ هزار خانواده برسانیم.


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: امروز ۷۴۳ واحد مسکن را به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به خانواده‌های تحت حمایت واگذار شد که احداث مسکن از اعتبارات اختصاصی کمیته امداد و کمک خیرین نیک‌اندیش ساخته شده است.


تراهی در پایان یادآور شد: اقدام تحولی دیگر کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد است؛ چراکه یکی از دغدغه‌های همه خیرین و جامعه هدف این بود که فرصت رسیدگی به صورت مساوی برای همه مددجویان محقق شود که در امداد هوشمند این مسئله مورد توجه قرار گرفته و با آن عدالت توزیعی در خدمات محقق می‌شود. در این سامانه که امروز به دست رئیس‌جمهور افتتاح گردید، زمان تحت حمایت قرار گرفتن خانواده‌ها تقریباً به صفر رسیده و نیازی نیست مردم حضوری برای دریافت خدمات مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها