مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ارومیه با حضور مسئولان در سالن شرکت برق آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۹۴۵
به گزارش جام جم آذربایجان غربی، معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ارومیه اظهار کرد: تمامی کارگزارانی که در حکومت دینی سرکار می آیند باید هدفشان اجرای قوانین و احکام الهی باشد؛ در شرایط تحریم و فشار حداکثری دشمن باید با اتکا به پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی بتوانیم مشکلات را مدیریت کنیم.
 
رضا ابراهیمی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نیز با نگاه به ظرفیت داخلی و استفاده از پتانسیل نیروهای جوان انقلابی در تلاش است بتواند در مسایل بین المللی و داخلی مشکلات را مدیریت کرده و خدمات بهتری به  مردم ارائه دهد.

وی با تاکید به اینکه سیاست دولت نگاه به مناطق محروم و ارائه خدمات به این مناطق است، افزود: توسعه متوازن در مناطق مختلف کشور و بهره مندی تمام اقشار جامعه از منابع کشور از جمله دیگر سیاست های دولت سیزدهم است.
 
ابراهیمی تصریح کرد: امروزه نیازمند فعالیت جهادی برای رفع مشکلات هستیم؛ مدیران باید مشکلات را به صورت واقعی درک کنند چرا که دیگر مدیریت نشسته پاسخگو و حل کننده مشکلات نیست.

در ادامه این مراسم رسول مقابلی فرماندار سابق به ارائه گزارشی از عملکرد 14 ماه خود در فرمانداری ارومیه پرداخت و غلامحسین عماری فرماندار جدید از برنامه هایش برای این شهرستان گفت. 
 
با برگزاری این مراسم عماری جایگزین مقابلی در فرمانداری ارومیه شد. معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، فرماندار سلماس، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس، رییس اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، عضو هیات امنای دانشکده علوم قرآنی شهرستان خوی، رییس هیات موسس دانشگاه پیام نور شهرستان سلماس و ایواوغلی خوی و رییس هیات اندیشه ورز بسیج ادارات کل استان از جمله سوابق فرماندار جدید ارومیه است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها