تصویب و به اجرا درآمدن ۵۴۰۰ میلیارد تومان طرح کشاورزی در ستاد توسعه سرمایه‌گذاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تصویب یا به مرحله اجرا درآمدن ۵۴۰۰ میلیارد تومان طرح کشاورزی در ستاد توسعه سرمایه‌گذاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۳۶۰۸
تصویب و به اجرا درآمدن ۵۴۰۰ میلیارد تومان طرح کشاورزی در ستاد توسعه سرمایه‌گذاریبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: اسفندیار حسنی‌مقدم افزود: با اعتبارات محدود دولتی و پیچیدگی‌های سیستم اداری توسعه بخش کشاورزی به کندی پیش می‌رود بنا بر این باید در ستاد توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرمایه‌گذاران را حمایت و برخی از کارهای اداری که مانع تسریع درکار سرمایه‌گذاران است را تعدیل و رفع کنیم.
 
 وی ادامه داد: در همین راستا و با استفاده از ظرفیت سرمایه‌ بخش خصوصی چندین طرح و پروژه مهم به ارزش بیش از ۵۴۰۰ میلیارد تومان طرح در ستاد توسعه سرمایه‌گذاری تصویب و یا به مرحله اجرا درآمده که این پتانسیل مناسبی جهت توسعه تولید و اشتغال پایدار در استان است.
 
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: حل مشکلات و سهولت در انجام امور  شهرک‌های گلخانه‌ای چشمه سلطان ازنا‌ و چواری دلفان، پرورش ماهیان خاویاری چشمه زرشک کوهدشت، تولید و تکثیر بچه ماهی سردابی به ظرفیت ۲ میلیون قطعه، طرح پرورش گوسفند طبقاتی در شهرستان دورود، طرح احداث کارخانه آرد شهرستان رومشکان و دو پروژه پرورش مرغ تخمگذار به ظرفیت ۱۰۰ و ۳۰۰ هزار قطعه‌ای و دیگر‌طرح‌های سرمایه‌گذاران مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها