معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های این معاونت معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۶۴
کردستان بعنوان دبیرخانه دائمی همایش‌های تربیت بدنی کشور تعیین شدبه گزارش جام جم آنلاین کردستان، افشین خوشگوار ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از معیارهای معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش علم محوری است و برای تحقق این مهم یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در وزارتخانه برگزاری همایش‌های علمی است.

وی افزود: در این راستا استان کردستان از سال 1395 میزبان همایش علمی دستاوردهای ورزش‌های دانش‌آموزی بوده و تا سال گذشته 3 دوره آن را به صورت مطلوب برگزار کرد و برهمین اساس امسال همزمان با چهارمین دوره این همایش، میزیانی همایش ملی کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان) نیز به این استان واگذار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: با توجه به برگزاری بسیار مطلوب این همایش‌ها و براساس تصمیم معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی تمام همایش‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت انتخاب شد.

خوشگوار ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مهر سال 1401 نیز پنجمین همایش دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی با محوریت ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان در استان کردستان برگزار می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها