مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد :

داوطلبان یاری رسان و فریاد رس مردم به هنگام وقوع بحران ها هستند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : داوطلبان یاری رسان و فریاد رس مردم به هنگام وقوع بحران ها هستند که همیشه برای کمک پیش قدم و همراه مردم می شوند؛ فعالیت داوطلبانه در تمامی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و ادیان وجود دارد. هنگامی که آن‌ها برای انجام کاری داوطلبانه اعلام آمادگی می‌کنند، در واقع به بهبود زندگی دیگران یاری می‌رسانند و در کنار این، بیش از هر انسان دیگری احساس تعلق به جوامع خود را خواهند داشت.
کد خبر: ۱۳۵۱۳۰۳

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، حرازی زاده یزدی با تبریک روز جهانی داوطلب اظهارداشت : 5 دسامبر مصادف با 14 آذر را روز جهانی داوطلب نامیده اند، این روز ، یادآور تمامی لحظه های بی مانندی است که انسان هایی از جنس ناب رأفت مهربانی و ‌دوستی خالصانه برای تحقق اهداف والا در صحنه های حساس و مهم؛ عاشقانه و خالصانه در رقم خوردن آن لحظه ها سهمی بزرگ دارند.

وی افزود: و این روز تبلور آرمان زیبای نوعدوستی و تلاش آمیخته به مهر و عطوفت، ایثار و فداکاری انسان ها در گستره گیتی است و واژه هایی ناب در قاموس این انسان ها که همواره برخواسته از فطرت خداجویانه آنان بوده و نهاد پاک آنان را در طریق خدمت و ایجاد نشاط و امید در مردمان ، سیراب می گرداند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر  استان تصریح کر:همچنان همه جهان درگیر بیماری کرونا هستند و میلیون‌ها نفر نیز مبتلا و‌ زندگی همه بشریت را تحت تاثیر خود قرار داده است داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر نیز در این روزهای سخت  به میدان آمده و مثل همیشه افتخار افرین شدند آنان در خط‌مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان هم‌نوعان خود فداکارانه تلاش کردند.

اینجانب به عنوان یک داوطلب و به نمایندگی از جامعه بزرگ داوطلبان هلال احمر استان یزد فرارسیدن روز جهانی داوطلب را به همه کسانی که قلبشان به عشق خدمت به بشریت می تپد داوطلبین و خیرین جمعیت هلال احمر استان ، همکاران در معاونت داوطلبان استان و شهرستانها  تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم که فرهنگ داوطلبی روز به روز در عمق وجود جامعه بشری رخنه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها