یک مرد انگلیسی با خرید تانک کهنه ارتش می خواهد آن را تبدیل به تاکسی شهری کند.
کد خبر: ۱۳۵۰۴۵۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد انگلیسی با خرید یک تانک سابق ارتش این کشور قصد دارد تا آن را تبدیل به تاکسی شهری کند. «مرلین باتچلر» که این تانک FV ۴۳۲ را که دیگر از لحاظ فنی یک تانک نیست به قیمت ۲۰ هزار پوند خریداری کرده می‌گوید در حال حاضر منتظر تاییدیه برای تبدیل این نفربرزرهی به عنوان تاکسی است. در حال حاضر او تنها مجوز حمل مسافر برای رویداد‌هایی مانند مراسم عروسی و تدفین را دارد.

هزینه انجام یک سفر با این تانک برای مراسم عروسی و حتی مراسم تدفین حدود ۷۵۰ پوند است. او در این باره به CBS نیوز گفت: «از لحاظ فنی این دیگر یک تانک نیست بلکه یک خودروی نفربر محسوب می‌شود. اما تاکسی تانک بهتر برای مردم جا می‌افتد.»
 
تبدیل تانک سابق ارتش انگلیس به تاکسی شهری +عکس

او افزود: «من فقط یک تانک می‌خواستم. من همیشه دوست داشتم روزی یک قلعه داشتم باشم و به نظر می‌رسد با تم دفاعی که داشتم این بهترین گزینه است. اول همسایه‌ها از من سوال کردن، بعد دوستان دیگر و سپس افرادی که حتی نمی‌شناختم. از من می‌پرسیدن آیا می‌توانم سوار آن شوم حتی برای جشن‌ها از من سوال می‌کردند.»

او از این وسیله نقلیه نظامی برای سفر‌های هفتگی خود به سوپرمارکت و حتی بردن دخترش به پارک محلی در نورویچ، در نورفولک استفاده می‌کرد. بنا به گفته مرلین با تمام معایب موجود، این وسیله نقلیه نظامی می‌تواند ۹ مسافر را در یک زمان جابجا کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها