مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر خبر داد؛

بوشهر؛میزبان اولین همایش استانی روزجهانی مسجد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری رویداد کارآفرینی با همکاری مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس با عنوان رویداد کارآفرینی بندر نوآوری در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۲۲

 

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه یکی از فعالیت های حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد آموزش و شناسایی ایده های کارآفرینی مددجویان تحت حمایت این نهاد می باشد گفت: در این راستا با تعامل بسیار خوب دانشگاه خلیج فارس و کمیته امداد رویداد کار آفرینی با عنوان " رویداد کار آفرینی بندر نوآوری" برگزار شده استمدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این رویداد برای بیش از 300 نفر از مددجویان مستعد، دانشجویان وفارغ التحصیلان در چهار محور«هوشمند سازی واینترنت اشیاء، کشاورزی وفرآوری محصولات کشاورزی، صنایع خلاق وحوزه فرهنگی قرآنی» بصورت نیمه حضوری برگزار شده است.

میری یاد آور شد: یکی از محور های رویداد در زمینه حوزه فرهنگی قرآنی بوده است که اساس انتخاب این موضوع بدلیل اینکه بوشهر در سال1400 بعنوان اولین پایتخت قرآنی کشور انتخاب شده است صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: فرایند اجرایی رویداد شامل پیش رویداد و کارگاه های ترویجی که بمدت 45 روز نیز ادامه داشت بصورت وبیناری در 10 کارگاه توسط اساتید مجرب دانشگاه به منظور آشنایی شرکت کنندگان با کسب وکار ارائه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: در این رویداد کارآفرینی در هر محور 3 تیم جهت تقدیر پیش بینی شده که با احتساب 4 محور بودن رویداد در مجموع 12 تیم شایسته تقدیر معرفی شد.

میری افزود: امروز به منظور تقدیر از تیم های برتر و اختتامیه این رویداد برنامه ای با حضور مدیران دو دستگاه و تیم های برتر برگزار شد.

وی خاطر نشان شد:جهت تقدیر از تیم های برتر جوائز نقدی در نظر گرفته شده است که به تیم های اول تا سوم هر محور بترتیب بمبلغ25.000.000 ریال ،15.000.000 ریال و7.000.000 ریال در قالب کارت هدیه تقدیم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها