اولین بازی در ویمبلی جدید

ورزشگاه زیبا و تازه باسازی شده ویمبلی امشب با دیدار فینال جام حذفی باشگاه های انگلیس افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۷

همه فوق ستاره های گرانقیمت دو تیم بی صبرانه منتظر آن هستند که در پایان دوئل امشب ، اولین جام را پس از بازگشایی ورزشگاه ویمبلی بالای سر ببرند.
منچستریونایتد قهرمان این فصل لیگ برتر، امشب در شرایطی به میدان می رود که حریف آبی پوش و لندنی به خاطر از دست دادن جام این فصل به شدت زخم خورده به نظر می رسد.
خوزه مورینیو سرمربی چلسی به تمام بازیکنانش دستور داده از 72ساعت پیش از مسابقه کاملا در اختیار تیم باشند و این یعنی شرایطی کاملا استثنایی در چلسی.
به نظر می رسد او با وجود ظاهر آرام و مغرورش ، خود را شکست خورده و متضرر می داند و به همین دلیل این جام را به هر قیمتی می خواهد.
در آن سو، سرآلکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد که این فصل برای اولین بار از زمان پیوستن مورینیو به چلسی توانسته جام قهرمانی لیگ برتر را از دست مرد پرتغالی دربیاورد با آرامش بیشتری به کار می پردازد. او تمام توجه خود را معطوف آماده سازی روانی کریستیانو رونالدو کرد که گفته می شود در روزهای سخت عملکرد مناسبی ندارد.
فرگی در این باره گفت: هرچند او در دو بازی رفت و برگشت با میلان آن کریستیانوی همیشگی نبود، اما مطمئن هستم با صحبتهایی که با او انجام دادم او را متحول شده خواهید دید. چلسی امشب باید از او بترسد.
به نظر می رسد مورینیو از ترکیب پیتر چک ، پائولو فریرا، میشل اسین ، اشلی کول ، جوکول ، جان تری ، کلود مکه له له ، فرانک لمپارد، رایت فیلیپس ، دیدیه دروگبا و کالو استفاده کند. غیبت شوچنکو و بالاک که هر دو به علت مصدومیت و جراحی از ترکیب تیم جدا افتاده اند، بی شک مورینیو و چلسی را آزار خواهد داد.
در آن سوی میدان شاید سرآلکس از فان درسار، براون ، فردیناند، ویدیچ ، اورا، کریگ ، فلچر، رونالدو، اسکولز، گیگز و رونی استفاده کند. در حقیقت این بهترین ترکیبی است که پیرمرد اسکاتلندی می تواند از آن بهره بگیرد.
داور دیدار امشب استیو بنت داور سرشناس و بین المللی فوتبال جزیره است که دیروز به BBC گفت: فقط نگران آن هستم که بازیکنان با حرکات فریب دهنده خود مرا به اشتباه بکشانند.
من می توانم خطای پنالتی را از تمارض تشخیص دهم و به همین دلیل به شدت با بازیکنان خطاکار برخورد می کنم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها