شهردار منطقه سه خرم اباد گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز از مشکلات مهم فراروی توسعه و عمران شهری است که منطقه سه شهر خرم آباد نیز بدان دچار شده است.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۸۴
به گزارش جام جم انلاین لرستان: سید حمید موسوی افزود: شهرداری منطقه سه کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در محدوده این منطقه را برعهده دارد و به منظور ساماندهی وضعیت ساخت وساز در این منطقه از شهر با تخلفات ساختمانی شدید برخورد می شود. و در این راستا کمیته ای در سطح منطقه بازدید و نظارت های لازم را انجام می دهند.
 
وی تصریح کرد: در پیشگیری و برخورد مؤثر با ساخت و سازهای غیر مجاز با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و طی همکاری و هماهنگی تمامی نهادها و دستگاه‌ها با شهرداری ضروری است.
 
موسوی اظهار کرد: با جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، علاوه بر اینکه بر زیبایی و ساختمان سازی نظارت های بیشتری صورت می گیرد بلکه از توسعه نامتوازن شهر و ساخت و سازهای ناهمگون نیز جلوگیری می شود.
 
شهردار منطقه سه خرم آباد بیان کرد: برای قطع کردن دست افراد سودجو در حوزه عمرانی این منطقه، این شهرداری کارهای عمرانی را به صورت امانی انجام داده است تا بتواند این حوزه را ساماندهی و از هدر رفت بیت المال و اعتبارات شهرداری جلوگیری نماید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها