شهردار خرم آباد گفت : طی یک ماه آینده سه پارک در شهر خرم آباد به بهره برداری و افتتاح می رسند.
کد خبر: ۱۳۴۴۸۶۴
به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: سعید فتوحی در نشست خبری با اصحاب  رسانه، اظهار کرد: پارک نسترن و پارک یاس در کنار کوره آجرپزی« تنها اثر صنعتی ثبت شده در کشور» در چند روز آینده به افتتاح می‌ رسند.
 
فتوحی گفت: اختلاف بین ارتش و میراث فرهنگی در خصوص پادگان 07، موجب شده است تا روند احداث پارک هفت هکتاری در این مجموعه به کندی پیش رود.
 
شهردار خرم آباد بیان کرد: سرانه فضای سبز در خرم آباد 4 و 2 دهم متر است که با نرم کشوری خیلی فاصله دارد و برای رسیدن به حد مطلوب باید تلاش های بیشتری صورت بگیرد.
 
وی ادامه داد: برای باغ پرندگان چندین نوبت فراخوان جذب سرمایه گذار داده شده است اما متاسفانه کسی تاکنون پای کار نیامده است.

فتوحی تصریح کرد: پارک پاگر، ماسور نیز نزدیک به 45 هکتار است که در سال 1400 ، اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است که پیمانکار آن هم اکنون در حال انجام کار است ولی روند سرعت پروژه به دلیل وجود مشکلات مالی کند است و مشکل آب این پروژه با حفر یک حلقه چاه در نزدیکی تامین اجتماعی حل شده است.
 
فتوحی اظهار کرد: بودجه شهرداری خرم‌آباد ۳۰۰ میلیون تومان است و این در حالی است که بیش از  ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی جاری داریم که ماهانه حدود ۲۵۰ میلیون تومان هزینه جاری داریم.
 
شهردار خرم آباد در بخش دیگری از صحبت هایش به مشکل سرعت گیر ها اشاره و عنوان کرد: تمام سرعت‌گیرها در سطح شهر با مصوبه شورای ترافیک اجرا می شوند و ما در شهر خرم‌آباد طرح جامع ترافیک نداریم که این یک معضل است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به پروژه برج های دوقلو اشاره و گفت: قرار بود این پروژه ظرف 48 ماه به بهره برداری برسد و مقرر شده بود که پروژه به پیمانکار خرد واگذار نشود اما کار به پیمانکاری غیر از معین کوثر واگذار شده است. به همین منظور شهرداری شکایتی تحویل داده است و رای به زودی به نفع شهرداری صادر می شود.

فتوحی عنوان کرد: شهربازی کیو با حجم سرمایه گذاری 29 میلیارد تومانی واگذار شده است که سرمایه گذار ۱۰ سال بهره‌برداری می‌کند و سالی ۷۵۰ میلیون تومان به شهرداری می‌دهد و شهرداری در ۱۰ سال ۱۹ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت. در حال حاضر دارای پیشرفت 60 درصدی است و پیش بینی ها بر این است که تا عید نوروز به جز سه دستگاه مابقی آن به بهره برداری برسد.

شهردار خرم آباد بیان کرد: ظرفیت سردخانه آرامستان خرم‌آباد افزایش یافته است، ژنراتور اضطراری برق آرامستان‌ها نصب شده و دستگاه البسه سوز نیز راه اندازی شده است.

فتوحی ادامه داد: وضعیت بد آسفالت خیابانها نیز یکی دیگر از مشکلات است که با انعقاد قراردادی معادل 12 میلیارد تومان ، این مشکل نیز تا حدودی در سطح شهر خرم آباد رفع می شود.
 
حمید مریدی
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها