در جلسه روسای کمیته های تخصصی کرونا به ریاست مخبر عنوان شد؛

نباید کرونا را تمام شده فرض کنیم

معاون اول رئیس‌ جمهور در جلسه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد کرونا:

مراقب پیک ششم کرونا باشیم

معاون اول رئیس‌ جمهور گفت: با تلاش‌های گسترده دولت، واکسیناسیون به یکی از نقاط قوت در عملکرد دولت تبدیل شده و این امر رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۶۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا، سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در کشور طی سه ماه اخیر را یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و گفت: جریان‌هایی در داخل و خارج کشور در تلاش هستند، با سیاه‌نمایی، اقدامات دولت را زیر سوال برده و یأس و نا امیدی در جامعه ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های گسترده دولت، واکسیناسیون به یکی از نقاط قوت در عملکرد دولت تبدیل شده و خوشبختانه این امر رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای پیشگیری از پیک ششم کرونا، افزود: به فضل الهی با افزایش واردات واکسن و تولید واکسن داخلی، امروز مشکلی برای تأمین واکسن در کشور وجود ندارد و انتظار می‌رود با استمرار واکسیناسیون و تصمیم‌گیری درباره تزریق دوز سوم و دوز یادآور براساس پیشنهادات کمیته علمی، شاهد کاهش مرگ و میر در کشور باشیم.

در این جلسه که رئیس دفتر رئیس‌جمهور، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت تزریق واکسن، روند هفتگی ابتلاء و فوت در ایران، روند بستری روزانه، آخرین رنگ‌بندی شهرها و آمار فوت کشورهای دیگر ارائه شد.

در این جلسه همچنین گزارشی از وضعیت سلامت روان افراد مبتلا به کرونا و نیز سلامت روان در ایران و جهان در دوران پساکرونا ارائه شد.

همچنین در این جلسه پیشنهاداتی برای پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا و برنامه‌ریزی برای تزریق دوز سوم واکسن و دوز یادآور مطرح و پیشنهادات لازم در این خصوص برای ارائه در ستاد ملی کرونا جمع‌بندی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها