تاکید استاندار کرمان بر استانداردسازی کالاها برای ورود به بازارهای منطقه

استاندار کرمان گفت:کیفی‌سازی و استانداردسازی کالاها،راه را برای ورود به بازار کشورهای منطقه فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۳۴۲۳۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،علی زینی‌وند،در شورای استاندارد استان تاکید کرد:فرهنگ تقاضای مطالبه استانداردسازی در بین مردم باید عمومی شود.

وی به آسیب‌های ناشی از عدم استانداردسازی کالاها نیز پرداخت و گفت:این مسئله به ویژه در از دست دادن بازارهای انحصاری که می‌توانست برای ما باقی بماند،دیده می‌شود.

استاندار کرمان،به امنیت روانی حاصل از استانداردسازی بر جامعه اشاره داشت و بیان کرد:کیفی‌سازی و استانداردسازی جای خود را در بین مردم و کالاها باز کرده‌اند و باعث ماندگاری کالاها و افزایش تقاضا می‌شود.

زینی‌وند،استانداردسازی کالاها را معجزه‌ای برای ورود به بازارهای مختلف دانست و بیان کرد:استانداردسازی هزینه کیفی‌سازی زندگی است و تاثیر به سزایی در صادرات و فعالیت‌های تجاری دارد.

استاندار کرمان باتاکید بر اینکه با تولید کالاهای باکیفیت و استاندارد،می‌توانیم بازار کشورهای منطقه را به دست آوریم اضافه کرد:کالاهای خارجی که در دل مشتریان ایران جا باز کرده‌اند،خیلی از آنها مشابه ایرانی با قیمت ارزان‌تر و کیفی‌تر هستند.

زینی‌وند،بابیان اینکه کشورهای عراق،افغانستان و آسیای میانه خیات خلوت ما به لحاظ اقتصادی و در دسترس ما هستند که باید بازار آنها در تصرف ما باشد خاطر نشان کرد:دنیا رقابتی است وکیفیت و قیمت عوامل تنظیم کننده‌ خرید هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها