یادداشتی به مناسبت 13 اذرسالروز صنعت بیمه؛

حل اختلاف بیمه گر و بیمه گذار با ارزیابان خسارت

استاندار کرمان به نامتوازنی در مناطق مختلف استان اشاره کردو گفت:این نامتوازنی را در شمال،جنوب و شرق و غرب و حتی مرکز استان داریم، نامتوازنی شعار نیست و باید عقیده جدی در بین مدیران برای رفع آن وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۴۰۳۰۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌،علی زینی‌وند،در دیدار وزیر ورزش و جوانان با سمن‌ها،گروه‌های جهادی،جوانان کارآفرین وفعالان اجتماعی استان کرمان از پیش‌رو بودن استان در حوزه سازمان‌های مردم نهاد با فعالیت 722 سمن نام بردوگفت:تجربه جنگ تحمیلی به عنوان سخت‌ترین واقعه تاریخی جمهوری اسلامی داریم که به وسیله مردم و جوانان اداره شد که نشان می دهد اگر مردم و جوانان به میدان آیند کشور را هم خوب اداره می‌کنند.

وی ابرازداشت:امیدواریم زمینه‌سازی برای حضور جوانان در عرصه های مختلف صورت گیرد.

استاندار کرمان همچنین به نامتوازنی در مناطق مختلف استان اشاره داشت و گفت:این نامتوازنی را در شمال،جنوب و شرق و غرب و حتی مرکز استان داریم، نامتوازنی شعار نیست و باید عقیده جدی در بین مدیران برای رفع آن وجود داشته باشد.

 لزوم شفاف‌سازی اطلاعات،منابع و هزینه‌های مجموعه‌های ورزشی در استان کرمان

محمدرضا پورابراهیمی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه،اصلاح ساختار حوزه وزارت ورزش و جوانان را در ارتباط با بخش جوانان مورد تاکید قرار داد و گفت: اولین مسئله در حوزه جوانان،علم و دانش است که رهبر انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید دارند.

وی همچنین شفاف‌سازی اطلاعات،منابع و هزینه‌های مجموعه‌های ورزشی در استان کرمان را خواستار شدو بیان داشت:محرومیت‌های ما در کنار این باشگاه‌ها است.

اصلاح ساختار و تشکیلات در وزارتخانه ورزش و جوانان حلال بسیاری از مسائل و مشکلات

در ادامه این جلسه محمدی نماینده مردم بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی،3 هزار گروه جهادی را بزرگترین ثروت در اختیار وزارت ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

محمدی،اصلاح ساختار و تشکیلات در وزارتخانه ورزش و جوانان را حلال بسیاری از مسائل و مشکلات دانست و بیان داشت:در حوزه جوانان بیشتر شعار داده می‌شود و به میزانی که حوزه ورزش دیده می‌شود، بخش جوانان مورد توجه نیست.

محمدمهدی زاهدی،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه استقلال سازمان ملی جوانان را مطرح کرد و ایجاد تعاونی مسکن و بیمه برای سمن‌ها و حمایت تسهیلاتی برای ازدواج مهم و ضروری دانست.

وی همچنین هدایت بخشی از رسالت و مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در حمایت از سمن‌ها را مورد اشاره قرار داد.  

فعالیت 159 سمن در حوزه ورزش و جوانان استان کرمان

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه گفت:در استان کرمان 159سمن در حوزه ورزش و جوانان فعالیت‌ می‌کنند که یار کمکی برای توسعه استان خواهند بود. 

وی همچنین از فعالیت 7 خانه جوان در استان نام برد و گفت:سه خانه جوان دیگر با پیشرفت 30 درصدی در حال تاسیس بوده و دو خانه هم در سال جاری کلنگ‌زنی شده است.

احمد احمدی‌نژاد،رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان نیز در این نشست از کرمان به عنوان استان‌ فعال و توانمند در حوزه سمن‌های جوانان نام بردو عنوان کرد: 150 سمن جوانان در حوزه‌های اجتماعی،سلامت،فرهنگی،مذهبی،دفاع مقدس،ورزشی و ... در استان کرمان فعال هستند.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان،مشارکت در کنار سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی درراستای پیشگیری و مقابله‌ با بیماری کرونا،توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی در حاشیه شهرها را از مهمترین برنامه‌های سمن‌های جوانان در استان برشمرد.

احمدی‌نژاد،از هدف و انگیزه‌ پویای جوانان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی،فرهنگی،مذهبی،ورزشی و غیره نام بردوخطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت:درخواست جوانان این است که این انگیزه را پربارتر کنید.

وی،تعاونی مسکن،بیمه،اشتغال را مطالبات حداقلی جوانان بیان و تصریح کرد:همه کارهایی که در حوزه جوانان انجام شده قابل تقدیر و تلاشی برای خودباوری و انگیزه‌بخشی بوده است،اما حال که از آزمون‌های بزرگ سرفراز بیرون آمده‌اند،وقت آن است که از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

در این نشست نمایندگانی از سمن ها و گروه های جهادی به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها