گروه تولید سریال «سایه تنهایی» آخرین روزهای تصویربرداری این سریال را در شهرک غرب پشت سر می گذارند.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۸

به گزارش خبرنگار ما، این سریال که به سفارش گروه خانواده شبکه یک سیما در 26 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود، داستان زندگی چند پزشک و مناسبات میان آنها را در بیمارستان به تصویر می کشد.محسن شایان فر، تهیه کننده این سریال در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این مجموعه همزمان با تصویربرداری از سوی راما قویدل مونتاژ می شود تا به احتمال زیاد از اوایل تابستان جایگزین سریال «پرستاران» شود و رایزنی هایی هم برای انتخاب آهنگساز انجام شده است.
کارگردان «سایه تنهایی» بیژن شکرریز است و فیلمنامه از سوی مینو فرشچی نوشته شده است تا بازیگرانی مانند بیژن امکانیان ، نسرین مقانلو، پرویز پورحسینی ، علی دهکردی ، فریبا متخصص ، کتانه افشارنژاد، لیلی تقوی ، امیرمحمد زند، افشین هاشمی ، پرستو گلستانی ، اصغر محبی ، هومن سیدی و نادیا دلدارگلچین در نقشهای متعدد آن جلوی دوربین حاضر شوند.
به گفته شایانفر، تصویربرداری بخشهایی از کار که در بیمارستان می گذرد، پایان یافته است و گروه مشغول گرفتن سکانس های باقیمانده پایانی هستند. ویژگی این کار، تعدد شخصیت های آن است و تقریبا می شود گفت که نقش اصلی ، منحصر به شخص خاصی نیست و همه کم و بیش محوری هستند برای همین بازی هیچ کدام از هنرپیشه های کار کاملا تمام نشده است.
شخصیت های محوری سریال دکتر اردلان ، دکتر هاتفی ، دکتر شجاعی ، دکتر سرشار و سرپرستار خانم جاهد هستند. دکتر هاتفی ، جراح مغز و اعصاب و رئیس بیمارستان است که نقشش را پرویز پورحسینی بازی می کند. دکتر شجاعی با بازی علی دهکردی ، یکی از شخصیت های خاص سریال است که سابقه حضور در جبهه هم دارد. بیژن امکانیان در نقش دکتر اردلان است و فریبا متخصص در نقش سرپرستار جاهد، مسوول جدی و سختگیر بخش جراحی عمومی بیمارستان است.
از دیگر بازیگران «سایه تنهایی» می توان به رویا امامی ، سیما مطلبی ، پریسا گلدوست ، شیوا خسرومهر، مرضیه طهماسبی ، شمس صادقی ، مدیا ذاکری ، ارسیا صنعتی ، هنگامه حمیدزاده و علیرضا احتسابی اشاره کرد.
بقیه عوامل و دست اندرکاران آن نیز عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مهدی امیری ، ناظر کیفی: شایسته شوشتریان ، دستیار اول و برنامه ریز: راما قویدل ، منشی صحنه: لیلا رنگرزان ، طراح صحنه و لباس: نگار جاودان ، صدابردار: مهدی آزادی و طراح چهره پردازی: محمود مهدوی.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها