هیچ مورد مثبتی از قارچ سیاه در همدان نداشتیم

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از منفی شدن بیوپسی دو نفر مشکوک به قارچ سیاه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۷۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر ابراهیم جلیلی با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد مثبتی از قارچ سیاه در همدان نداشتیم، تصریح کرد: دو مورد مشکوک به عفونت قارچ سیاه در همدان داشتیم که با انجام آزمایشات و انجام بیوپسی نتیجه آزمایش آنها منفی شد، بنابراین تا کنون هیچ مورد مثبتی از قارچ سیاه در همدان نداریم.

وی ادامه داد: در استان همدان تیمی تشکیل شده که این تیم به صورت تخصصی کار می کنند و اگر مورد مشکوکی از قارچ سیاه مشاهده شود، به طور جدی موضوع پیگیری می شود و بیمار تحت درمان قرار می‌گیرد.

دکتر جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود از برابری ترخیص و پذیرش روزانه بستری کرونایی ها در طول روز خبر داد و اظهار کرد: در روزهای گذشته میزان بستری نسبت به ترخیص بیشتر بود اما در حال حاضر میزان ترخیص و پذیرش بیماران در بیمارستان ها برابر شده و ۲۵۰ نفر که ترخیص می شوند، به همان تعداد نیز پذیرش داریم.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه در شرایط شکننده ای قرار داریم، کوچکترین غفلت و سهل انگاری توسط مردم افزایش میزان مراجعه را به دنبال دارد، بنابراین با توجه به شیوع بیماری همچنان بر رعایت فاصله فیزیکی تأکید داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها