مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد چهار میلیارد و 222 میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج‌ماهه امسال خبر داد و گفت:88 واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۲۹۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛یحیی صادقی،یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد دانست و گفت:طی پنج‌ماهه امسال چهار میلیارد و222 میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان هزینه شده است.

وی ادامه داد:این هزینه کرد برای تعمیر ۲۶۶واحد مسکونی،احداث ۸۸ واحد مسکن شهری و روستایی وخرید چهار واحد مسکونی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد:از چهار میلیارد و 468میلیون تومان اعتبار هزینه شده درحوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج‌ماهه امسال یک میلیارد و 468 میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی داردافزود:تلاش داریم باساخت،خرید، تعمیر،بهسازی،بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

صادقی،ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت خیران در کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اجرای طرح رضوان توسط کمیته امداداشاره کردو گفت:طرح رضوان باهدف جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجویان ونیازمندان توسط این نهاد در حال اجرا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها