مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد؛

فعالیت ۳۹۱ مرکز نیکوکاری در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اعلام کرد:

اجرای طرح نذر قربانی در آستانه عید قربان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح نذر قربانی در آستانه عید قربان توسط این نهاد خبر دادو گفت:مردم مؤمن و نوع‌دوست استان می‌توانند ازطریق روش‌های اعلام‌شده در این طرح مشارکت کنند.
کد خبر: ۱۳۲۷۱۵۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛یحیی صادقی افزود:درروزچهار شنبه٣٠تیرماه جاری هم‌زمان با سراسر کشور دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان به جذب و جمع‌آوری نذورات مردم و خیران هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیر نقدی (به‌ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بااشاره به اینکه قربانی کردن ازجمله سنت‌های حسنه اسلامی است که فضائل، آثار و نتایج فردی و اجتماعی مهمی را به دنبال دارد گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته باهدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند، تأمین حداقل یک کیلو گوشت نذری به‌ویژه برای سالمندان، بیماران صعب‌العلاج، و ایتام تحت حمایت در دستور کار است.

وی نظارت بر محل‌های ذبح دام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دعوت از نیکوکاران برای حضور در قربانگاه و ادای نذر قربانی را از دیگر برنامه‌های این نهاد در روز عید قربان اعلام کرد.

صادقی،با اشاره به دیگر روش‌های مشارکت در طرح نذر قربانی گفت: به‌منظور سهولت دراجرای طرح، خیران نیک‌ اندیش و هم استانی های مؤمن می‌توانند با واریز کمک‌ های نقدی خود از طریق  شماره‌گیری کد دستوری #034*1*8877* و شماره کارت  مجازی    5859837000064879 بانک تجارت در طرح نذر قربانی مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد:کلیه نذورات جمع‌آوری‌شده،بلافاصله دربین نیاز  مندان هم استانی شناسایی‌شده با اولویت ایتام توزیع خواهد شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها