مشتریان ، خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه «20117» ثبت نمایند

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان گفت: سامانه 20117 برای ثبت رفع خرابی تلفن ثابت در تمامی شهرها و روستاهای استان ارائه خدمات می‌کند.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۸۸
مشتریان ، خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه «20117» ثبت نمایندبه گزارش جام جم آنلاین کردستان ،حجت الله قنبری ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان افزود: در صورتی ‌که مشترکان با هرگونه مشکل قطع ارتباط درحوزه تلفن ثابت برخورد کنند، می‌توانند با شماره‌گیری سامانه گویا 20117 شماره تلفن معیوب را وارد کرده و منتظر پیگیری مشکل از سوی مخابرات باشند.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: مشترکان قبل از تماس با سامانه و اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن خطوط تلفن  در داخل ساختمان خود اطمینان حاصل کنند.

قنبری خاطرنشان ساخت: از آنجاییکه رسیدگی به مشکلات و مطالبات مخابراتی مشتریان تحت عنوان اصل مشتری مداری مورد توجه است، رفع مشکل ثبت شده در سامانه 20117 در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از 72 ساعت از برنامه های دارای اولویت مخابرات است .

وی با اعلام اینکه مشتریان می توانند، خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه «20117» ثبت نمایند تصریح کرد: این سامانه به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه های تدوین شده در مخابرات منطقه بخصوص در شرایط کرونایی موجود گفت: رفع اختلال تلفن ثابت شناسایی شده به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری توسط همکاران این واحد صورت خواهد گرفت تا از شیوع و انتقال این ویروس جلوگیری به عمل آید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها