گل بهترین هدیه برای تبریک تولد
کد خبر: ۱۳۳۴۰۷۱
دسته گل تبریک برای تولد دوست؛ گلهای مناسب هدیه
 
با وجود دغدغه‌های زندگی امروزی ممکن است روزهای مهمی مانند تولد عزیزان‌مان را فراموش کنیم و یا این که خیلی دیر به یاد آن‌ها بیافتیم و شاید در زمان کوتاه تهیه یک کادوی مناسب کاری بسیار سخت باشد به همین منظور انتخاب یک دسته گل برای تبریک تولد دوست یا عزیزان می‌تواند انتخابی زیرکانه و مناسب باشد، زیرا گل نشان‌دهنده علاقه شخصی شما به فرد مقابل بوده و انرژی مثبتی به او می‌دهد.
 
دسته گل تبریک برای تولد دوست؛ گلهای مناسب هدیه
 


چرا دسته گل تبریک برای تولد دوستان مناسب است؟


تهیه یک دسته گل تبریک برای تولد دوست عزیزی که داریم شاید یکی از ساده‌ترین و قشنگ‌ترین روش‌های بیان احساسات باشد. یکی از جذاب‌ترین کارها این است که دوست یا عزیز خود را در روز تولدش با چند شاخه گل زیبا غافلگیر کنید و به او نشان دهید که چقدر برای وی ارزش قائل هستید.

شاید در برخی از موارد دور بودن از عزیزانتان تاثیر نامطلوبی در روابط شما بگذارد و امکان شاد کردن آن‌ها در روز تولدشان را نداشته باشید. به همین دلیل شاید تهیه یک دسته گل مناسب بتواند این روابط را بهبود دهد و محبت قلبی شما را به طرف مقابل نشان دهد.
 


هر گل نماد چیست؟


شاید یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب در تهیه دسته گل برای تبریک تولد دوست توجه به علایق شخص مقابل و دلایلی که از آن گل استفاده می‌شود، است. به همین جهت در ادامه به معرفی چند نمونه از گل‌های معروف بازار می‌پردازیم و دلایل استفاده هر کدام را بیان می‌کنیم.


1-    گل داوودی و شب بو سفید


گل داوودی نمایانگر خوشبینی و شادی است که ترکیب آن با رنگ سفید می‌تواند نمایانگر خوشحالی و وفاداری شما باشد. به همین دلیل اغلب از این گل در تبریک سالگرد ازدواج استفاده می‌شود. گلبرگ‌های زرد رنگ این گل به خوبی نمایانگر عشق و وفاداری است. این گل علاوه بر زیبایی دارای رایحه بسیار خوبی است که سبب شده علاقه‌مندان بسیاری پیدا کند.

گل داودی و شب بو سفید

2-    گل ارکیده و پیونی صورتی

 

گل ارکیده یکی از خاص‌ترین و زیباترین گل‌های برای تهیه دسته گل تبریک برای تولد دوست است. این گل نمادی از عشق، زیبای و قدرت می‌باشد و اگر رنگ صورتی آن را انتخاب کنید نمادی از محبت هم دارد. به همین دلیل این گل در مناسبات مخلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی اگر شما تمایل دارید یک دسته گل برای تبریک تولد دوست با گل ارکیده تهیه کنید نمادی از محبت، افتخار و ثروت را به طرف مقابل هدیه می‌دهید.
 


3-    گل رز و لاله قرمز

 

قطعا هر کجا که صحبت از گل و هدیه به کمک گل به زبان می‌آید گل زر یکی از اولین انتخاب‌هایی است که هر فرد در نظر دارد. این گل نمادی از عشق و علاقه شما به طرف مقابل و تهیه یک دسته گل تبریک برای تولد دوست یا عزیزان با گل رز نشانگر علاقه بسیار شما به فرد موردنظرتان است.
گل رز و لاله قرمز


4-    گل میخک قرمز

 

گل میخک یکی از زیباترین گل‌ها برای قدردانی از زحمان پدر و مادر است. این گل نماد عشق و محبت خالص است و یکی از بهترین گل‌ها برای تبریک سالگرد ازدواج محسوب می‌شود. این گل زیبایی خاصی دارد که می‌توانید از آن در دسته گل‌های تبریک خود اسنفاده کنید.
 


5-    یاس بنفش

 

اگر به عشق در یک نگاه اعتقاد دارید و می‌خواهید احساسات خود را به طرف مقابل به زیبایی نشان دهید، استفاده از یاس بنفش یکی از بهترین گزینه‌ها است. این گل نمایانگر احساسات فرد است و از معصومیتی خاصی برخوردار است؛ اصولا پیشنهاد می‌شود برای هدیه دادن یاس از دو شاخه سفید و یک شاخه بنفش از این گل استفاده کنید.


رنگ شناسی در انتخاب دسته گل برای تبریک تولد دوست


همانند نوع گل، رنگ آن‌ها نیز معانی مختلفی دارد این معانی به لحاظ روانشناسی نیز تایید شده‌اند. به عنوان مثال زمانی که شما به یک گل فروشی مراجعه می‌کنید اولین سوالی که ممکن است گل فروش از شما بپرسد این است که دسته گل مورد نظر را برای چه مراسمی می‌خواهید؛ چرا که آن‌ها به خوبی می‌دانند هر گل چه پیامی را می‌تواند داشته باشد. در ادامه به بررسی رنگ‌های مختلف در گل‌ها می‌پردازیم و معانی هر کدام را برای شما بازگو می‌کنیم.


1-    گل سفید


رنگ سفید در گل نمایانگر همدردی و پاکی است. اغلب گل‌های سفید رنگ برای مراسم تدفین، عیادت بیمار، تبریک به دنیا آمدن نوزاد و... به کار می‌رود. این گل‌ها به خوبی احساس همدردی شما را به طرف مقابل نشان می‌دهند. یکی از زیباترین گل‌های سفید رنگ شاید زر سفید می‌باشد که از آن می‌توان در مراسمات مختلف استفاده کرد.


2-    گل قرمز


رنگ قرمز همواره نشان دهنده عشقی آتشین بوده و گل‌های قرمز نگ نمایانگر علاقه زیاد شما به طرف مقابل است. این گل‌ها بهترین هدیه برای تبریک تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و... می‌باشمد. تهیه یک دسته گل برای تبریک تولد به دوست با رز قرمز نشان دهنده عش و علاقه شما به او است در نتیجه اگر به طرف مقابل علاقه دارید، حتما از این گل‌ها استفاده کنید.
گل قرمز


3-    گل زرد


رنگ زرد نمایانگر دوستی و رفاقت است اگر می‌خواهید علاقه خود را به دوست خود نشان دهید، می‌توانید با تهیه چند شاخه گل زرد رنگ او را غافلگیر کنید. این رنگ غالبا به دلیل زیبایی می‌تواند توجه مخاطب را جلب کند. شاید تهیه یک دسته گل زرد رنگ برای تبریک تولد دوست فکر بدی نباشد.


4-    گل آبی


رنگ آبی نمایانگر احترام شما به شخص مقابل است. اگر برای کسی احترام زیادی قائل هستید و می‌خواهید هدیه‌ای تهیه کنید انتخاب رنگ آبی بهترین گزینه است. این رنگ بسیار آرامش‌بخش بوده و استرس را از افراد دور می‌کند. حتی شما می‌توانید از این رنگ برای تبریک تولد، تبریک روز پدر یا مادر، بزرگداشت مقام معلم و ... استفاده کنید.


خرید آنلاین دسته گل برای دوستان، بهترین کار ممکن


خرید آنلاین گل برای شادباش گفتن و عرض تبریک به دوستان در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده است. هدیه دادن گل به دلیل آن که احساسات را به طور خیلی شفاف بیان می‌کند یکی از بهترین گزینه‌های نشان‌دادن احترام و شادی به طرف مقابل است.

شاید برخی بر این اعتقاد باشند که یک شاخه گل هم می‌تواند احساسات را به خوبی بیان کند ولی باید به این نکته اشاره کرد که در دسته‌های گل شما می‌توانید از گل‌های متنوعی استفاده کنید که نمایانگر احساسات زیاد و عمیق شما به طرف مقابل است. به همین جهت پیشنهاد می‌شود هرگاه قصد هدیه دادن به عزیزانتان را داشتید، حتما گزینه خرید دسته گل زیبا را هم مورد توجه قرار دهید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها