آریا طاهری از اجرای سری جدید مسابقه «هوش برتر» می گوید؛

منتظر اتفاقات جدید در «هوش برتر» باشید

سری جدید مسابقه هوش برتر قرار است از شبکه نسیم پخش شد و آریا طاهری مجری این مسابقه درباره جزییاتش توضیح داد.
کد خبر: ۱۳۳۳۷۴۷

آریا طاهری مجری مسابقه «هوش برتر» که از شبکه نسیم پخش می شود، درباره سری جدید این مسابقه و کار در شرایط کرونا به جام جم می گوید: سری دوم از فصل دوم در 85 قسمت ساخته شده و 256 شرکت کننده دارد. گرچه همه قسمتها در دوران کرونا ساخته شد، اما خوشبختانه هیچ کدام از بچه های گروه و حتی شرکت کننده هایی که از شهرهای مختلف در مسابقه حضور داشتند، درگیر این بیماری نشدند. مهمترین دلیلش هم این بود که دستورالعمل های بهداشتی در استودیو کاملا رعایت می شد.

وی در ادامه درباره اتاق فکر برنامه هم می افزاید: این مسابقه اتاق فکری فعالی دارد، به همین دلیل در هر سری تغییرات بسیاری را در بازیها و مسابقات می بینیم. برای سری جدید هم در اتاق فکر دوستان ما در حال طراحی بازیهای جدید هستند و به زودی ضبط سری جدید آغاز خواهد شد.

طاهری درباره تفاوت این مسابقه با سایر مسابقات تلویزیونی هم بیان می کند: مهمترین تفاوت «هوش برتر» با سایر مسابقات تلویزیونی در این است که صرفا اطلاعات عمومی و سرعت عمل در پاسخگویی مورد آزمون قرار نمی گیرد. در مرحله اول که مرحله ماز است، بازی به گونه ای چیده شده که هوش های چندگانه را افراد از هر مسیری که در این مرحله پیش بروند، هوش های چند گانه شان به چالش کشیده می شود.

وی در پایان هم درباره شیوه اجرای خودش در هر سری هم می گوید: مسابقه «هوش برتر» همیشه برای من هیجان خاصی داشته، چون همیشه خودم را در زمین بازی و در کنار شرکت کننده ها می بینم. ضمن اینکه خودم همزمان با شرکت کننده ها بازیها را انجام می دهم. همین جا لازم است اعلام کنم که منتظر بازیها و اتفاقات جدید و یک مسابقه هیجان انگیزتر از سری های قبل باشید.

زینب علیپور طهرانی / جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها