اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که محصولات تولید شده توسط این کمپانی عبارت اند از استخر بادی، استخر پیش ساخته، تشک بادی روی آب، تخت خواب بادی، تشک بادی، قایق بادی، جکوزی بادی می باشند.
کد خبر: ۱۳۲۹۹۱۵
 
فروشگاه محصولات بادی اینتکس و ترامپولین
 
تمامی این محصولات توسط نمایندگی اینتکس ایران اینتکس با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رسد علاوه بر محصولات بادی شرکت اینتکس، فروشگاه ایران اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ ترامپولین های حرفه ای وحفاظ دار می باشد که در ادامه قصد داریم توضیحات مختصری را راجع به محصولات اینتکس و ترامپولین به شما عزیزان بدهیم.

ترامپولین چیست و چه کاربردی دارد؟
 
ترامپولین یک محصول تفریحی و ورزشی می باشد که در این روزهای سخت کرونایی توانسته در بین عموم مردم شهرت بالایی را کسب کند با استفاده از این محصول میتوانید در خانه خودتان به ورزش و تفریح مشغول شوید ترامپولین ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از:

 ترامپولین دسته دار، ترامپولین حفاظ دار، ترامپولین کشی، ترامپولین فنری، ترامپولین تخته و ترامپولین سنسور دار.

 هر کدام از این ترامپولین ها دارای کاربرد خاص خودشان هستند. در صورت استفاده ترامپولین برای کودکان در سن رشد شاهد افزایش قد در زمان رشد خواهید بود و همچنین با افزایش تحرک شاهد رشدی مناسب و خوب در کودکتان خواهید بود.

ترامپولین تقریبا تمامی اعضلات بدن شما را در گیر میکند و به علت تحرک بسیار بالا در زمان استفاده میزان کالری زیادی را مصرف میکند.

شایان ذکر است که در صورت استفاده بزرگسالان از ترامپولین می توانند به راحتی وزن خود را کاهش وبه وزنی ایده آل دست یابند.

ترامپولین مورد استفاده برای منازل ترامپولین حفاظدار، ترامپولین فنری می باشد و ترامپولین کشی و دسته داربیشتر مصرف باشگاهی دارد. گفتنی است که فروشگاه ایران اینتکس تنها نماینده فروش انحصاری ترامپولین ریبوکا می باشد ترامپولین ریبوکا تولید ایران بوده و تنها ترامپولین ایرانی می باشد که می تواند با برندهای خارجی رقابت شانه به شانه داشته باشد.

نصب ترامپولین توسط کارشناسان و نصابان ترامپولین شرکت ایران اینتکس انجام می شود.

 ترامپولین های حرفه ای دارای رویه ای از پلی پروپلین می باشد که نرمی خاصی را در هنگام پرش به شما عزیزان ارائه میدهد اما در بعضی از ترامپولین رویه های پرش برزنتی استفاده شده است که کیفیت پرش را پایین آورده و پس از مدتی صدای بسیار گوش خراشی را تولید میکنند.

اما چرا از رویه های پرش برزنتی به جای پلی پروپلین استفاده میکنند ؟ هزینه ی کم

در صورت استفاده از برزنت در ترامپولین هزینه ی ترامپولین به اندازه ی یک سوم کاهش می یابد اما باید در نظر داشته باشید که آسیبی که مفاصل شما می رساند جبران ناپذیر می باشد.

فروشگاه اینتکس اولین نمایشگاه ترامپولین را در ایران افتتاح کرده است که با حضور در نمایشگاه ترامپولین میتوانید قبل از خریداری ترامپولین آنها را تست و بررسی کنید. فروشگاه ترامپولین ایران اینتکس تمامی محصولات خود را به سراسر ایران ارسال میکند.

فروشگاه محصولات بادی اینتکس و ترامپولین
 
استخر بادی، پرطرفدارترین محصول در بین کودکان

کمتر کسی است که با این محصول آشنا نباشد استخر بادی یک محصول پرطرفدار در بین کودکان می باشد با افزایش شهرت در عموم مردم شرکت های تولید کننده استخر بادی تنوع این محصولات را در طراحی و ابعاد افزایش داده اند تا بتوانند سهم زیادی از فروش را به خودشان اختصاص دهند.

در زمان تعطیلی استخر های عمومی استخر بادی توانست جایگزن آن شود تا کودکان بتوانند ساعات خوشی را در آنها صرف کنند.

اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که استخر بادی های متنوعی را تولید کرده است.  با خرید استخربادی می توانید ساعات خوشی را برای خود و کودکتان فراهم کنید استخر بادی دارای ابعادهای مختلفی هستند اکثر این استخر بادی ها را می توانید در منزل خود در حیاط و حتی در حمام نیز استفاده کنید در فصل سرما نیز میتوانید از این محصول به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید.

 اکثر استخر بادی ها از جنس پی وی سی ساخته شده است که در برابر حرارت آب مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از بهترین نوع خودشان بوده که کاملا ضد حساسیت می باشد اما استخر بادی دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از استخر بادی سرسره دار، وان بادی، استخر بادی طرح دار، استخر بادی سایه بان دار و استخر بادی ایزی ست که هر کدام از این استخرها دارای کاربرد خاص خودشان هستند که می توانید از فروشگاه اینترنتی ایران اینتکس انواع محصولات با توضیحات کامل و دقیق را مطالعه فرمایید.

فروشگاه اینتکس ستارخان اولین نمایندگی فروش محصولات بادی اعم از اینتکس، بست وی، سویلور، ویلانگ، جیلانگ، اینتایم می باشد که تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند شایان ذکر است که فروشگاه اینتکس محصولات خود با خدمات پس از فروش به فروش می رساند. استخر بادی های فروشگاه اینتکس از دارای تنوع بسیاری زیادی بوده که عزیزان ساکنان تهران نیز می توانند به صورت حضوری در نمایشگاه اینتکس ستارخان واقع در تهران ویلا حضور پیدا کنند و محصول خود را انتخاب و قبل از خریداری تست کنند.
 
استخر پیش ساخته اینتکس مناسب برای آب تنی و پرورش ماهی
 
این نوع استخر دارای استحکام بی نظیری و ابعادی بزرگتری نسبت به استخر بادی دارد استخر بادی دارای محدودیت در ابعاد میباشند اما استخر پیش ساخته دارای ابعاد های مختلفی هستند که از 2 متر تا 10 متر استخرهای متنوعی تولید شده است.

استخر پیش ساخته در بعضی از مدل ها دارای پمپ تصفیه، نردبان، زیرانداز و روکش هستند.

برندهای تولید کننده استخر پیش ساخته عبارت اند از استخر پیش ساخته اینتکس، استخر پیش ساخته بست وی، استخر پیش ساخته ایران اینتکس که هر کدام از این استخر ها دارای ابعاد و طراحی مختلفی می باشند.

از استخر پیش ساخته می توان در پرورش ماهی، آبیاری باغ و شنا استفاده کرد مزیت استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتی را می توان به پرتابل بودن، هزینه ی نگهداری کم، هزینه ی خریداری کم و روی کار بودن اشاره کرد. نصب استخر پیش ساخته توسط کارشناسان ونصابان فروشگاه اینتکس در تمامی استان ها و شهرهای کشور مقدور می باشد.
 
 
فروشگاه محصولات بادی اینتکس و ترامپولین
 
تشک بادی روی آب یک محصول جذاب

فلامینگو، اسب تک شاخ، قو، اردک، انواع میوه و بستنی، اینها فقط تعداد کمی از طرح های تشک بادی روی آب هستند تشک بادی روی آب یک محصول تفریحی و جذاب می باشد می توانید به وسیله ی این محصول بر روی آب شناور بمانید طرح های این محصول دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که در فروشگاه اینتکس ستارخان (ایران اینتکس ) www.iran-intex.com  انواع طرح های آن را می توانید مشاهده و خریداری کنید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها