رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بزرگترین مرکز تزریق واکسن استان مرکزی با هدف تسریع در عملیات ایمن‌سازی گروه‌های هدف در مصلی بیت المقدس اراک تدارک شد و به‌زودی کانون تجمیعی واکسیناسیون این کلانشهر در این مکان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۸۱۴۶

به گزارش جام جم آنلاین استان مرکزی، سیدمحمد جمالیان با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در استان مرکزی اظهار داشت: ۲۰ محل برای تزریق همزمان واکسن در مصلی بیت‌المقدس اراک پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دسترسی آسان مردم شهر اراک برای مراجعه و پیگیری امور تزریق واکسن و نیز بهره‌مندی فضای مناسب و بزرگ برای پارک خودروها از ویژگی‌های مصلی بیت‌المقدس اراک به‌منظور تبدیل به مرکز واکسیناسیون است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: پاندمی کووید ۱۹ در پیک‌های مختلف به خصوص موج پنجم در استان مرکزی رخ داده و اهمیت واکسیناسیون در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر است، از این رو  برای سرعت بخشی به تزریق واکسن‌ باید زیرساخت مناسب برای مراجعه گروه‌های هدف در کلانشهر اراک مهیا می‌شد.

جمالیان افزود: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برای تبدیل بخشی از مصلی بیت‌المقدس اراک به مرکز بزرگ واکسیناسیون همکاری تنگاتنگی داشته و راه‌اندازی این کانون کیفیت در خدمات و سرعت ایمن سازی را بالا می‌برد.

وی تصریح کرد: به‌دلیل حجم بالای کار و نیاز به زیرساخت‌های لازم تمامی دانشگاه‌های اراک از جمله دانشگاه فنی حرفه‌ای امیرکبیر، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه اراک  متقبل شده‌اند که تجهیزات لازم اعم از میز، کامپیوتر و تمامی وسایل مورد نیاز برای راه‌اندازی این مرکز را فراهم کنند تا این مهم در سریعترین زمان و بهترین نحو انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا تا چهارم مرداد ماه جاری ادامه دارد و متولدان تا سال ۱۳۴۲ باید با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ثبت نام اولیه برای واکسیناسیون را انجام دهند و منتظر پیامک و تماس تلفنی مسئولان بهداشتی برای اقدامات بعدی بمانند.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها