مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مرکزی و لرستان:

شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی راه‌اندازی شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های مرکزی و لرستان با بیان اینکه شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان مرکزی راه‌اندازی شد گفت: فعالیت‌های اجتماعی ستاد اجرایی در استان مرکزی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۳۲۷۴۰۹

مجتبی تهامی در گفت‌و‌گو با جام جم آنلاین استان مرکزی، با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مرکزی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با پیگیری معاونت اجتماعی ستاد نخستین جلسه شورای اجتماعی ستاد در استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی شامل معاون اجتماعی ستاد در استان و دبیر شورا، حراست ستاد در استان، روحانی فعال جهادی با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان، نماینده بانوان و مسئول بسیج جامعه زنان استان، مجری بنیاد برکت در استان، مدیرکل بازرسی استانداری مرکزیو یکی از فعالان جهادی در استان مرکزی تشکیل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های مرکزی و لرستان عنوان کرد: در این نشست "حجت الاسلام امیرگان" معاون اجتماعی ستاد در استان و دبیر شورا آئین نامه تشکیل شورای اجتماعی را تشریح و براهمیت تعامل و همگرایی اعضا با یکدیگر و به ویژه با ستاد استان در طرح ریزی برنامه های اجتماعی و آسیب شناسی عملکردهای گذشته تاکید کرد.

وی افزود: در این نشست پس از معرفی اعضای شورا، به تشریح وظایف ذاتی و قانونی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خصوص تشکیل شورای اجتماعی ستاد در استان پرداخته شد تا ماهیت فعالیت و اقدامات این شورا به خوبی تشریح و تبیین گردد.

تهامی تصریح کرد: به منظور فراهم آوردن شرایط، امکانات و همگرایی لازم در انجام برنامه‌ها، مأموریت‌ها و وظایف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) "شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در استان مرکزی" با شرح ماموریت‌های اجتماعی تشکیل می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های مرکزی و لرستان ادامه داد: شناسایی و تمرکز موثر بر مسائل اجتماعی استان، هماهنگی در زمینه اجرای موضوعات محوله و همسویی بیشتر مجموعه‌های فعال و همکار ستاد در حوزه اجتماعی در استان، که به عملکرد موثر یکپارچه منجر خواهد شد از اهداف اصلی تشکیل شورای اجتماعی در استان‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: ستاد در سال‌های گذشته به ویژه توسط بنیاد برکت و احسان عملکرد اقدامات چشمگیر و قابل قبولی داشته که امیدواریم در ادامه شاهد تحقق ماموریت‌های اجتماعی ستادباشیم این درحالیست که این شورا در راهبری و سیاست‌گذاری فعالیت‌های متنوع اجتماعی ستاد در استان بسیار جایگاه ارزشمند و مهمی دارد.

تهامی اضافه کرد: لزوم حمایت از مشاغل خانگی، پرهیز از موازی‌کاری با سایر دستگاه‌ها، لزوم ورود به حوزه‌های کمتر پرداخته شده، استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی مجامع علمی و آکادمیک در شناسایی مشکلات و آسیب‌شناسی فعالیت‌ها، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز به‌عنوان معین این شورا و طراحی سند جامع و عملیاتی در حوزه اجتماعی مهمترین مسائل مورد تاکید و بحث شده در این نشست بود که امیدواریم بتوانیم با استفاده از خرد جمعی و تلاش جهادی اعضای شورا شاهد تحقق اهداف و برنامه‌های تعریف شده باشیم.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها