رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران:

بستری 6800 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان تهران

فرمانده مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران مطرح کرد؛

بستری بیش از هزار بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در پایتخت

فرمانده مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: وضعیت پایتخت و بیشتر شهرستان‌ های استان، قرمز است و مردم تهران در هفته بعد نیز همین وضعیت را تجربه خواهند کرد.
کد خبر: ۱۳۲۶۶۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا زالی، فرمانده مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در تهران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت تهران و بیشتر شهرستان‌ های استان، قرمز است و مردم تهران در هفته بعد نیز همین وضعیت را تجربه خواهند کرد. در شبانه روز گذشته بیش از هزار بیمار در مراکز درمانی تهران بستری شده اند که از این تعداد ۲۸۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی بیان کرد: درحال حاضر شش هزار و ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌ های تهران بستری هستند که از این تعداد هزار و ۷۵۰ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری اند. در شبانه روز گذشته ۱۰۷۶بیمار با وضعیت جسمانی خوب از ۱۰۵ بیمارستان و مرکز درمانی سطح استان تهران ترخیص شده اند، اما هنوز ورودی بیمارستان‌ها بیشتر از افراد ترخیصی است.

زالی تاکید کرد: امروزه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران از نظر وضعیت مالی روز‌های سختی را سپری می‌کنند و نیازمند حمایت ویژه مالی توسط دولت هستند. من از دولت درخواست دارم منابع مالی برای دانشگاه‌ های علوم پزشکی تهران در نظر بگیرند تا بیمارستان‌ها از نظر ارائه خدمات به مراجعه کنندگان با مشکل خاصی روبه رو نشوند.

فرمانده مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: از دولت تقاضا مندم مشکلات نقدینگی بیمارستان‌ ها را برطرف کند. تا در زمینه به روز رسانی کارانه و ترمیم حقوق مراکز درمانی دچار مشکل خاصی نشویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها