استاندار همدان، گفت: سایت کمپ‌های تیم ملی ظرفیتی ارزشمند برای معرفی استان همدان است.
کد خبر: ۱۳۲۶۶۵۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ سید سعید شاهرخی در آیین رونمایی از سایت کمپ تیم‌های ملی که با حضور معاون وزیر ورزش، نمایندگان همدان و فامنین، رزن و جمعی از رؤسای هیئت‌های ورزشی و قهرمانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: دکتر تقی‌زاده نگاه ویژه‌ای به استان همدان دارند و همواره برای رفع محدودیت‌های حوزه ورزش و جوانان استان همدان در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان همدان برای استان همدان توانمند بوده و هستند؛ گفت: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین است و گواه این عنوان وجود یک هزار و 800 اثر طبیعی و تاریخی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه این ظرفیت‌های مهم همدان را در دنیا جاودانه کرده است، گفت: امروز به وزارت ورزش و جوانان خصوصاً دکتر سیفی به جهت راه‌اندازی این سایت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان همدان تبریک می‌گویم امیدواریم این اقدامات بیش‌ازپیش موجب توسعه و تعالی استان همدان شود

وی تصریح کرد: ظرفیت استان همدان در زمینه‌های مختلف گردشگری خصوصاً گردشگری ورزشی بسیار خوب است امیدواریم بتوانیم میزبانی خوب برای تیم‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه سایت کمپ‌های تیم ملی ظرفیت مناسب برای ارائه خدمات ورزشی به تیم‌های ملی داخلی و خارجی است، گفت: امیدواریم این مهم توسعه و رونق گردشگری ورزشی در استان همدان را فراهم آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها