نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم نمی‌توانند شاهد تبعیض‌ در جذب نیروی سازمان ها و ادارات باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: در ابتدای تشکیل دولت انقلابی مردم نمی‌توانند شاهد تبعیض‌ در جذب نیروی سازمان ها و ادارات باشند.
کد خبر: ۱۳۲۳۲۷۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار مدیرکل دادگستری لرستان، دادستان و اعضای شورای قضایی استان افزود: وزرا، استانداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر مسوولان از صدر تا ذیل متوجه باشند که در گام دوم انقلاب اسلامی چشم مردم به آنان و حل مشکلات گوناگون است و جای هیچ‌گونه توجیهی وجود ندارد.

وی ادامه داد: عدالت‌ محوری، فساد ستیزی، مقابله با مفسدان اقتصادی و مبارزه با هرگونه رانت‌خواری باید اولویت دستگاه قضایی باشد.
 
حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: تدبیر، بصیرت، تیزبینی سیاسی و اجتماعی، تبعیت از امام راحل از ویژگی‌های شهید بهشتی بود و تمام شهدای هفتم تیر افراد تاثیرگذاری بودند.
 
وی ادامه داد: نمونه این شهدا، شهید حجت‌الاسلام سیدفخرالدین رحیمی ( متولد لرستان) است که از مبارزان ضد ستمشاهی بود و در این راه تبعید، شکنجه و زندانی شد اما سختی های این راه پرخطر در اراده مستحکم این شهید عزیز خللی ایجاد نکرد.
 
امامجمعه خرم آباد بیان کرد: شهدای هفتم تیر افراد خواهان خدمت به مردم بودند که منافقان کوردل این خدمتگزاران را به همراه ۱۷ هزار شهید دیگر ترور از ما گرفتند اما نتیجه آن اقتدار نظام اسلامی ایران است.
 
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد:  دستیابی به عدالت و رضایتمندی مردم، اهداف مهم سند تحول بنیادی قضایی است.

وی افزود: رضایتمندی مردم توسط دادگستری و دادستان در تمام دستگاه‌ها بررسی شود زیرا ملاک موفقیت یک اداره رضایت ارباب رجوع است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد:  رسیدن به وضعیت مطلوب، نیازمند کار جهادی است ، کار جهادی، به معنای کار انبوه، متراکم و مضاعف، علمی و کارشناسی شده‌ای است که در آن بدون وقفه به دنبال خدمت رسانی به مردم باشیم و نفع شخصی، جناح، طایفه و قوم در آن جایگاهی ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: صدها نفر نیروی اضافی را در طول سالیان متمادی به شهرداری‌ها وارد کرده اند از طرفی مرکز و دیگر شهرهای استان همچنان با مشکلات مهمی مواجه هستند بنابراین در ابتدای تشکیل دولت انقلابی مردم نمی‌توانند شاهد تبعیض‌ در جذب نیروی سازمان ها و ادارات باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: لازم است تمامی دلدادگان به نظام اسلامی با دقت مراقبت کنند تا فعالیت ها در راستای ارتقای فرهنگی، دینی، پیشرفت اقتصادی و گسترش عدالت باشد.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها