رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد؛

کشف دو انبار احتکار مواد غذایی در پایتخت

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف پنج تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در اردبیل توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف پنج تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در اردبیل توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۹۲
به گزارش جام جم انلاین اردبیل سردار هوشنگ حسینی گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار و دپو شکر در مغازه‌ای در خیابان وحدت اردبیل، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با شناسایی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تایید و با هماهنگی قضایی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این مغازه پنج تن و ۷۵۰ کیلوگرم شکر به ارزش ۷۰۷ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه با دستور قضایی این انبار پلمب شد، بیان‌کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

سردار حسینی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها