جمعی از کارنامه‌سبزهای آزمون فراگیر ششم سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با راه‌اندازی کارزاری از مسئولان خواسته‌اند نسبت به جذب آنها در سازمان جنگل‌ها و مراتع اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۴۴

 

کارزار کارنامه سبزها برای استخدام در سازمان جنگل‌ها و مراتع

 

در متن این کارزار آمده است:


به استحضار می‌رساند در ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که در سال ۱۳۹۷ برگزار شد، به‌رغم نیاز به نیروی انسانی به دلیل پایین بودن ظرفیت مجوز پذیرش سازمان، متأسفانه تعداد قابل توجهی از افرادی که در مرحله آزمون کتبی موفق به کسب نمره حدنصاب و بعضاً نمرات ممتاز شده بودند از پذیرش نهایی و جذب در آن دستگاه بازماندند.

به دلیل جذب کم و کمبود بودجه، استخدام این سازمان هر چند سال یک بار به صورت تعداد کم بوده و عده‌ای از این عزیزان در شرف رد شدن سن قیدشده در قانون برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی کشور هستند که به خودی خود یکی از دلایل اهمیت این مطالبه را نشان می‌دهد.

لذا با توجه به اینکه سایر دستگاه‌ها بر اساس ماده ۲۴ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات موضوع بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ اقدام به فراخوان و دعوت به همکاری کارنامه‌سبزها جهت تکمیل ظرفیت‌های موجود در آن دستگاه نموده‌اند خواهشمند است تصمیمی اتخاذ شود که در اقدامی مشابه قسمتی از جذب سازمان به این عزیزان اختصاص داده شود تا از دلسرد شدن دانش‌آموختگان متخصص و متعهد در این قبیل رشته‌های مظلوم که همواره در بخش‌های مختلف مورد محرومیت و مظلومیت واقع شده‌اند ممانعت و جلوگیری به عمل آمده و شما سروران گرانقدر باعث دلگرمی این عزیزان و همچنین رشد و بالندگی منابع طبیعی کشور عزیزمان، ایران اسلامی باشید.

این کارزار که تاکنون بیش از ۲ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند همچنان در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/frw-organization-recruitment) در حال جمع‌آوری امضاست.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها