تجزیه و تحلیل بهداشت عمومی انگلیس نشان می‌دهد

دریافت دو دز واکسن شما را از بستری در بیمارستان نجات می‌دهد

تجزیه و تحلیل بهداشت عمومی انگلیس نشان می‌دهد، واکسن آسترازنکا ۹۲ درصد در جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان موثر است.
کد خبر: ۱۳۲۱۱۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، تجزیه و تحلیل بهداشت عمومی انگلیس نشان می‌دهد واکسن آسترازنکا ۹۲ درصد در جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان موثر است.

تحقیقات بیشتری برای تعیین سطح حفاظت در برابر مرگ و میر در جریان است که به گفته بهداشت عمومی انگلیس این تحقیقات پیرامون واکسن‌ های دو دزی انجام می‌شود.

این تجزیه و تحلیل شامل تحت نظر قرار دادن بیش از ۱۲ هزار است که نشان داد، یک دز واکسن در محافظت افراد از ابتلا به ویروس کرونا اثربخشی دارد و دز دوم مانع بستری شدن آنها در بیمارستان می‌شود.

اکنون بیش از ۳۰ میلیون نفر در انگلیس هر دو دز واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند؛ مری رامسی، رئیس ایمن سازی در بهداشت عمومی انگلیس گفت: «این یافته‌های بسیار مهم تأیید می‌کند که واکسن‌ها محافظت قابل توجهی در برابر گونه هندی ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان دارند. واکسن‌ها مهمترین ابزاری هستند که ما در برابر کووید ۱۹ داریم و هزاران نفر در گذشته به خاطر آنها نجات یافته است».

وی ادامه داد:دریافت هر دو دز به محض اینکه به افراد ارائه می‌شود، برای داشتن حداکثر محافظت در برابر انواع مختلف موجود و در حال ظهور ویروس، کاملاً حیاتی است.

دبیر بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی نیز گفت: این شواهد از اثربخشی دو دز در برابر انواع مختلف نشان می‌دهد که تزریق دز دوم واکسن بسیار مهم است؛ این دز به نجات جان انسان‌ها کمک و ما را در مسیر بهبودی تقویت می‌کند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها