افتضاح پشت افتضاح؛ آقای طباطبایی!

در فدراسیون بسکتبال و تیم ملی چه خبر است؟ (+عکس)

تیم ملی بسکتبال ایران در بازی مقابل عربستان در مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱،‌ «ترن اوور»های زیادی را داشت تا با نتیجه‌ نزدیک به برد برسد.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌ ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی‌ خود از مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ اندونزی، با نتیجه ۷۰ - ۶۴ عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه E جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند.

بازی پر اشتباه بسکتبال ایران مقابل عربستان / گبر ستاره زمین شد

در این دیدار ارسلان کاظمی بازیکن پست چهار تیم‌ ملی ایران در انتهای این دیدار با تاثیرگذاری ۲۷ ستاره زمین شد. او در این مسابقه ۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس گل، ۵ تود ربایی و یک دفاع داشت.

طبق آمار منتشر شده، تیم ملی ایران در این بازی ۲۹ امتیاز از ترن اوورهای حریف، ۲۳ امتیاز از ضد حمله و ۱۱ امتیاز از موج‌ دوم حمله کسب کرد. در مجموع ۵۰ امتیاز ایران از داخل منطقه رنگی‌ و ۳۲ امتیاز از پرتاب‌های پیرامونی کسب شد.

تیم ملی عربستان نیز ۷ امتیاز از ترن اوورهای حریف، ۲ امتیاز از ضد حمله و ۱۲ امتیاز از موج‌ دوم حمله کسب کرد. در مجموع ۳۰ امتیاز عربستان از داخل منطقه رنگی‌ و ۲۴ امتیاز آن‌ها از پرتاب‌های پیرامونی به دست آمد.

ایران ۲۷ ریباند در دفاع و ۱۰ ریباند در حمله به دست آورد که سهم زیادی از این ریباندها برای ارسلان‌ کاظمی بود. قطر نیز ۲۴ ریباند در دفاع و ۱۷ ریباند در حمله داشت.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها